125 ten sonra yenisi 600F

Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
125 ten sonra yeni motorum 600F

Evet arkadaşlar.CBR 125'imi geçen hafta sattıktan sonra aldığım yeni motorum 600f.Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bekliyorum.
2006 model 16000 km de 13.500 Ytl'ye maloldu.

 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
sen ne yaptın vites birdeyken 5 takmışsın
allah kaza bela göstermesın
güle güle kullan
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun kac model? km ne? kaça aldın?

kazasız belasız kullan bı kac resım daha koysan ıyı olur

2006 model 16000 km de 13.500 Ytl'ye maloldu.

güzel kazasız belasız
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
bu aleti geçen yakından gördüm kamyon gibi maşallah:)
selesi benim göbek hizasına geliyo:queen:
hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güle güle kullan mus2aktas. Doğru bir seçim yapmışsın :cat:
Kendi limitlerini bildiğin sürece problem yok.
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210



Hayırlı olsun dostum... Allah kaza bela göstermesin...

Allah inşaallah bize de nasip eder böyle bi motosiklet...:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayirli ugurlu olsun. Bu modle ile ilgili olumsuz elestiri gormedim. Iyi bir secim yapmissin.

Keyifli bol km.ler dilerim.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun... Allah kaza bela göstermesin...

Keyifli sürüşler... :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254



Hayırlı olsun dostum... Allah kaza bela göstermesin...

Allah inşaallah bize de nasip eder böyle bi motosiklet...:cat:

Kurduğun hayaller birgün gerçekleşiyorsa ,sadece gerçekleşmesini istediğin hayalleri kur.(biraz edebi oldu galiba)inşallah istediğin modele kavuşursun.

Güle güle kullan mus2aktas. Doğru bir seçim yapmışsın :cat:
Kendi limitlerini bildiğin sürece problem yok.

Görkem.iyi dileklerin için teşekkür ederim.Limitimi belirledim.Hız göstergesine her baktığımda eşimin ve kızımın yüzünü görüyorum.Ve onlar için Motosikletimi sadece bir araç olduğu için kullanıyorum.

bu aleti geçen yakından gördüm kamyon gibi maşallah:)
selesi benim göbek hizasına geliyo:queen:
hayırlı olsun:rendeer:

kişisel bilgilerinden motorun olmadığını görüyorum.İnşallah en yakın zamanda senin de olur.Göbeğinden biraz daha aşağıda.:)

hayırlı olsun kac model? km ne? kaça aldın?
kazasız belasız kullan bı kac resım daha koysan ıyı olur

Aslında bu resmide internetten indirdim az önce.:)Dün akşam ortağımın düğünü vardı.O yüzden Motorum kartalda bi arkadaşımın kapalı garajında.İşyerimi kapatınca gidip alıcam.Fotograflarıda o zaman Koyabilicem.
2006 model 16000 de 13.500 ytl'ye maloldu.

sen ne yaptın vites birdeyken 5 takmışsın
allah kaza bela göstermesın
güle güle kullan

limitlerim belli.


Allah hiç birimize kaza bela yüzü göstermesin.Allah hiçbirimizi bizi seven insanlardan ve sevdiklerimizden ayrı bırakmasın.

Hayirli ugurlu olsun. Bu modle ile ilgili olumsuz elestiri gormedim. Iyi bir secim yapmissin.

Keyifli bol km.ler dilerim.

Çok teşekkür ederim.

Hayırlı uğurlu olsun... Allah kaza bela göstermesin...

Keyifli sürüşler... :rendeer:

Amin cümlemizin tekeri düz bassın.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hayırlı olsun güle güle kullan

kendisi hem artçı hem sürücü için rahat ama biraz fazla yakan bi alet
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan.Dikkati de eksik etme:cat:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
hayırlı olsun güle güle kullan

kendisi hem artçı hem sürücü için rahat ama biraz fazla yakan bi alet

valla yakıt konusunda hiçbirşey diyemicem.çünki daha yeni aldım.Artçı ise hiç taşımıyorum.Kendimden başka hiç kimsenin sorumluluğunu alamam.İyi dileklerin içinde teşekkür ederim.

Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan.Dikkati de eksik etme:cat:

Motor üzerindeyken kendini kaybedenlerden olmamak için çaba sarfetmek gerek.bunun da bilincindeyim.En azından şimdilik.

Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle :)

Saol küçük dostum.Sadece sana bi söz'üm var gezdiricem diye.inşallah tuzlaya köfte yemeye gidebilirsek o da o zaman.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun arkadaşım keyifle kullanmanı dilerim :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hayırlı olsun. Biraz hızlı büyütmüşsün, inşallah her zaman kendine hakim olursun. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst