Hayırlı olsun dostum... Allah kaza bela göstermesin...
Allah inşaallah bize de nasip eder böyle bi motosiklet...:cat:
Kurduğun hayaller birgün gerçekleşiyorsa ,sadece gerçekleşmesini istediğin hayalleri kur.(biraz edebi oldu galiba)inşallah istediğin modele kavuşursun.
Güle güle kullan mus2aktas. Doğru bir seçim yapmışsın :cat:
Kendi limitlerini bildiğin sürece problem yok.
Görkem.iyi dileklerin için teşekkür ederim.Limitimi belirledim.Hız göstergesine her baktığımda eşimin ve kızımın yüzünü görüyorum.Ve onlar için Motosikletimi sadece bir araç olduğu için kullanıyorum.
bu aleti geçen yakından gördüm kamyon gibi maşallah

selesi benim göbek hizasına geliyo:queen:
hayırlı olsun:rendeer:
kişisel bilgilerinden motorun olmadığını görüyorum.İnşallah en yakın zamanda senin de olur.Göbeğinden biraz daha aşağıda.
hayırlı olsun kac model? km ne? kaça aldın?
kazasız belasız kullan bı kac resım daha koysan ıyı olur
Aslında bu resmide internetten indirdim az önce.

Dün akşam ortağımın düğünü vardı.O yüzden Motorum kartalda bi arkadaşımın kapalı garajında.İşyerimi kapatınca gidip alıcam.Fotograflarıda o zaman Koyabilicem.
2006 model 16000 de 13.500 ytl'ye maloldu.
sen ne yaptın vites birdeyken 5 takmışsın
allah kaza bela göstermesın
güle güle kullan
limitlerim belli.
Allah hiç birimize kaza bela yüzü göstermesin.Allah hiçbirimizi bizi seven insanlardan ve sevdiklerimizden ayrı bırakmasın.
Hayirli ugurlu olsun. Bu modle ile ilgili olumsuz elestiri gormedim. Iyi bir secim yapmissin.
Keyifli bol km.ler dilerim.
Çok teşekkür ederim.
Hayırlı uğurlu olsun... Allah kaza bela göstermesin...
Keyifli sürüşler... :rendeer:
Amin cümlemizin tekeri düz bassın.