- Katılım
- 25 Şub 2013
- Mesajlar
- 1,085
600lüklerde çukur tümsek gezerken sağ ele mukayet olmak gerekir diye düşünüyorum.150likle bile hala arada gaz verebiliyorum çukura girince olan sarsıntıyla
600lük kullanmadım hiç ama kullanıyor olsaydım 1000 km lik tecrübeyle şuanki sağ el hassasiyetim yüzünden önümdeki araçlara bikaç kez patlayabilirdim.yada korkarak sürekli el debriyajda ayaklar yerde gezerdim
600lük kullanmadım hiç ama kullanıyor olsaydım 1000 km lik tecrübeyle şuanki sağ el hassasiyetim yüzünden önümdeki araçlara bikaç kez patlayabilirdim.yada korkarak sürekli el debriyajda ayaklar yerde gezerdim