- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
- Konu Yazar
- #1
Uzun zamandir dikkat ediyordum. Piyasada sinsice bir 1200cc enduro savasi vardi ve 2010 itibari ile bu resmen meydan savasina dondu. Saka ile karisik bir cok firma ciddi ciddi bu olaya giristi. 1200 cc enduro modelleri o kadar cogaldi ve o kadar cekici modeller varki. Firmalar tanitimlarinda kiyasaya savasiyor. Bulabildigim kadar firmalarin kendi tanitim videolari ve resimleri ile karsinizda 1200cc endurocuklar
2010 Yamaha XT1200Z Super Tenere
[YT]wav32N2FKy4[/YT]
Moto Morrini Granpasso 1200 2010
[YT]SEqztJcrUaA[/YT]
2010 Moto Guzzi Stelvio 1200
[YT]x5ocBHTkji0[/YT]
Buyuk ustad BMW R 1200 GS 2010
[YT]mtPli4TtKKs[/YT]
Benelli Tre 1130 K 2010
[YT]CwH-5LyANYE[/YT]
Buell XB12X 2010
[YT]C1ma7FsKOxc[/YT]
Darisi basima dedigim 2010 Ducati Multistrada 1200
[YT]E5ehMIZt3k4[/YT]
2010 Yamaha XT1200Z Super Tenere
[YT]wav32N2FKy4[/YT]
Moto Morrini Granpasso 1200 2010
[YT]SEqztJcrUaA[/YT]
2010 Moto Guzzi Stelvio 1200
[YT]x5ocBHTkji0[/YT]
Buyuk ustad BMW R 1200 GS 2010
[YT]mtPli4TtKKs[/YT]
Benelli Tre 1130 K 2010
[YT]CwH-5LyANYE[/YT]
Buell XB12X 2010
[YT]C1ma7FsKOxc[/YT]
Darisi basima dedigim 2010 Ducati Multistrada 1200
[YT]E5ehMIZt3k4[/YT]