1200cc Endurolara gel vatandasss!!!!!

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Uzun zamandir dikkat ediyordum. Piyasada sinsice bir 1200cc enduro savasi vardi ve 2010 itibari ile bu resmen meydan savasina dondu. Saka ile karisik bir cok firma ciddi ciddi bu olaya giristi. 1200 cc enduro modelleri o kadar cogaldi ve o kadar cekici modeller varki. Firmalar tanitimlarinda kiyasaya savasiyor. Bulabildigim kadar firmalarin kendi tanitim videolari ve resimleri ile karsinizda 1200cc endurocuklar:)


2010 Yamaha XT1200Z Super Tenere

Yamaha%20XTZ1200%2010%20%202.jpg


[YT]wav32N2FKy4[/YT]

Moto Morrini Granpasso 1200 2010

2010_Moto_Morini_Granpasso_1200%201.jpg


[YT]SEqztJcrUaA[/YT]

2010 Moto Guzzi Stelvio 1200

moto%20guzzi%20stelvio%201200%204v_whie.jpg


[YT]x5ocBHTkji0[/YT]

Buyuk ustad BMW R 1200 GS 2010

2010_BMW_R_1200_GS%205.jpg


[YT]mtPli4TtKKs[/YT]

Benelli Tre 1130 K 2010

benelli-tre-k-1130-ld.JPG


[YT]CwH-5LyANYE[/YT]

Buell XB12X 2010

2010_Buell_XB12X%203.jpg


[YT]C1ma7FsKOxc[/YT]

Darisi basima dedigim 2010 Ducati Multistrada 1200

2010_Ducati_Multistrada_1200_Wallpaper%202.jpg


[YT]E5ehMIZt3k4[/YT]
 

deo

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzeller :):)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bana 600 kilo 2010 Yamaha XT1200Z :mrgreen::mrgreen:


Şaka bi yana çok güzel aletlerde parası olana :salut:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Benelli Tre 1130 K 2010 Tasarımı hoşuma gitti. Buel ise en kötüsü bana göre.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
italyanlarınki naked i andırıyor biraz.ama bence hiçbiri benim hayalimin yani Africa twin in eline su dökemez :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst