- Katılım
- 16 Mar 2012
- Mesajlar
- 103
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, motorum rölantide kendi kendine gaz veriyor. Devir sürekli yükselip düşüyor. Örneğin bir devir yükselip tekrar önceki devire düşüyor. Gaza basınca fark etmiyorum sesi ama 4. veya 5. devirde ses geliyor ufaktan.. Sizce neden yapar? Var mı fikri olan ?