1000RR - Motor rolantide kendi kendine gaz veriyor?

Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
103
Merhaba arkadaşlar, motorum rölantide kendi kendine gaz veriyor. Devir sürekli yükselip düşüyor. Örneğin bir devir yükselip tekrar önceki devire düşüyor. Gaza basınca fark etmiyorum sesi ama 4. veya 5. devirde ses geliyor ufaktan.. Sizce neden yapar? Var mı fikri olan ?
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Kesin bir tanı için diagnostik cihazına bağlayıp kontrol etmek lazım.Buji,buji pipoları,pipo kabloları,sensörler,beyin,rolanti valfi...hepsinden yapabilir.

Not:Söylemeyi unutmuşum göstergede herhangi bir arıza kodu veriyor mu?Belki oradan da bulunur sorunun kaynağı.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yakıt pompasina ve ateşleme sis.baktirmakta fayda var.devir dalgalanma sorunu için.

Gaz verirken öksürme varmi?

Not:Statör arizasida sebep olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Kesin bir tanı için diagnostik cihazına bağlayıp kontrol etmek lazım.Buji,buji pipoları,pipo kabloları,sensörler,beyin,rolanti valfi...hepsinden yapabilir.
Not:Söylemeyi unutmuşum göstergede herhangi bir arıza kodu veriyor mu?Belki oradan da bulunur sorunun kaynağı.
o egzotik cihaz kesin tanı vermiyor mesela benimkinde şuan bir problem var ve bulamadık 1 haftadır,

Yakıt pompasina ve ateşleme sis.baktirmakta fayda var.devir dalgalanma sorunu için.
Gaz verirken öksürme varmi?
Not:Statör arizasida sebep olur.
statör nasıl olur?

Bizim köyde senkron ayarı diyolaa.
1000rr da senkron ayarı yok, en azından 2008+ da
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst