Güzel olmuş ellerine sağlık.
Ben de diğer arkadaşlarıma katılıyorum.
Kırmızının tonları ya da metalik gri güzel uyum sağlar.:wiinkk:
Kiremit rengi de olabilir tabii.
![]()
Gerisini de sen yap.
Berbat etmişiniz motorun ojinalini.:mrgreen: Orjinali kesinlikle daha güzel.
boza boza güzelini yapmasını öğreneceğiz :queen::queen::queen::cherry: