1000 RR photoshop çalışması

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Berbat etmişiniz motorun ojinalini.:mrgreen: Orjinali kesinlikle daha güzel.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Güzel olmuş ellerine sağlık.

Ben de diğer arkadaşlarıma katılıyorum.

Kırmızının tonları ya da metalik gri güzel uyum sağlar.:wiinkk:

Kiremit rengi de olabilir tabii.:)

2006cbr1000rrsn3.jpg


Gerisini de sen yap.

bak burakcım, profesyonel hoca belli oluyor.
benim sana tavsiyem turuncu olacaktı. Ama cevapları okuyunca, patriote ustanın resmini gördüm. işte photoshop böyle olur. ama başlangıç için süper bence.. hadi bakalım daha iyileri gelsin inşallah. gerçi hocamın yaptıgı kiremit rengi ama turuncu da süper olacaktır. buna eminim.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
farklılıklar güzel görünüyor... emeğine sağlık. BURAK birde şu ybr'ye el atsan... ne tür bi değişiklik yapılabilir... Mesela bizim bi arkadaş süt beyaz Yapmak istiyo.. nasıl olur...
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
65
hocam bir türlü rengi tutturamamışsın,bırak orjinal kalsın daha güzell :) :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
renkler uyumsuz görünüyor.. bence metalik gri yapabilirdiniz...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
gücenmece darılmaca yok, cok iğrenc olmuş bea :) kırmızı yapsaydın keşke :D
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
HADİ BUDA BENDEN OLSUN 2008 MODEL HYOSUNG


Shot at 2007-07-19

HONDAYLA ORTAK GELİŞTİRİLDİ BU MAKİNAA
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
4
güzel bir çalışma olmus kaplanın kafası güzeel bir bölgede olumus ama renkler uyumlu olmamıs
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
1000 RR ın karizması kalmamış :mrgreen:ama emek harcanılan her şey güzeldir eline sağlık
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Benden de amatör bir tasarım çalışması... Buyrun...

cabbar2any1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Orjinali daha iyi.....Yamalı bohça gibi ne o öyle......Yemyeşil bir döşeme....:farao:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
kusura bakmayın ama allahtan bu makinaları mühendisler tasarlıyo yoksa bu makinalardan ben bile soğurdum hehehehe yalnız görkem in resmi güzel olmuş çünkü makinayı boyamamış değiştirmiş
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ben photoshop da acemiyim arkadaşlar , sadece boya işi ve parça ekleme işini biliyorum , elbette ilk çalışmalar güzel olmayacaktır ama ilerdekiler mutlaka güzel olur :) zaten bu işin piri kendini belli ediyor forumda :) onlara tşk ediyorum çalışmalarını yayınladıkları için :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst