Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hemserim eline sağlık çok güzel ve kalıteli bir çalışma olmuş başlangıç için(yalnız renkler uymamıs):cat:. inşallah devamı gelır beklıyorum bende atılcam şu photoshop olayına ama dur bakalım nezaman ....en çok şu kaplanı sevdim harbi şu fireblade içinde kükreyen bir kaplan yatıyor .paylasım ıcın sağol
eline sağlık güzel bir çalışma olmuş...kırmızı ya da bordo güzel olabilir...:cat:..kaplan ın sadece kafası yerine yandan bir resmi daha güzel uyum sağlar bence..
slm arkadas elestiriye acikmisin bimiyorum ama ben elestirecehim hersey güzel düsünceler güzel fakat renk uymamis sanki kirmizi nasil olurdu birde onu dene saygilar
slm arkadas elestiriye acikmisin bimiyorum ama ben elestirecehim hersey güzel düsünceler güzel fakat renk uymamis sanki kirmizi nasil olurdu birde onu dene saygilar
üstadım ne demek olumlu olumsuz her türlü eleştirilere açığım yanlız saygı çerçevesi içinde :cat: dediğiniz gibi kırmızı yapacağım koltuğu ve kaliperleri...
peki air brush için buraya güzel bir resim koyarmısınız ben o konuda biraz özürlüyüm airbrush için güzel bir resim bulamadım belki sizlerden güzel resimler gelir buraya airbrush için ... :rendeer:
enduroyla ilgili bi kaç verdiğin cevap aklıma geldide muzurluk yapayım dedim örnek ss için bi arkadaş ss olsun çamurdan olsun demişti sende ss olunca çamurdan olmuyo asfalttan inemiyosunuz problem orda demiştin gibi gibi
Doğru söylemişim ama
Seviyorum SS leri ama sadece resimde Erkek arkadaşım 600 f almak için çıldırıyor ama izin vermiyorum Yolda gördüm mü off diyorum, ee o zaman izin ver diyor hehe Olmazzzzzzzzzzzzzzzz.. :wiinkk: