X xmuro312 Katılım 28 Tem 2012 Mesajlar 78 22 Kas 2012 Konu Yazar #1 Arkadaşlar 100 lük motora ne tür yağ atılır yardım edermisiniz
10SuzAsLa Katılım 4 Eki 2011 Mesajlar 340 22 Kas 2012 #2 castrol kullan koyduğun 1lt yağ 1000kmde bir değiştirdiğini var sayarsak 15tl fazla bi miktar değil.
X xmuro312 Katılım 28 Tem 2012 Mesajlar 78 22 Kas 2012 Konu Yazar #3 10SuzAsLa' Alıntı: castrol kullan koyduğun 1lt yağ 1000kmde bir değiştirdiğini var sayarsak 15tl fazla bi miktar değil. Genişletmek için tıkla ... kaçlık yağ peki
10SuzAsLa' Alıntı: castrol kullan koyduğun 1lt yağ 1000kmde bir değiştirdiğini var sayarsak 15tl fazla bi miktar değil. Genişletmek için tıkla ... kaçlık yağ peki
Mengu16 Katılım 13 Ara 2004 Mesajlar 13,918 22 Kas 2012 #4 Kışın 10W-40 yazın 20W-50 madeni yağ atılır ama bence huni ile motora boşaltsan daha iyi.
X xmuro312 Katılım 28 Tem 2012 Mesajlar 78 23 Kas 2012 Konu Yazar #5 Mengu16' Alıntı: Kışın 10W-40 yazın 20W-50 madeni yağ atılır ama bence huni ile motora boşaltsan daha iyi. Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim
Mengu16' Alıntı: Kışın 10W-40 yazın 20W-50 madeni yağ atılır ama bence huni ile motora boşaltsan daha iyi. Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim
tr100a Katılım 24 Şub 2009 Mesajlar 2,319 23 Kas 2012 #6 sentetik ve yarı sentetik olmayacak depriyaj kacırıyor