Valla dostum resmı bana adanadakı bı arkadasım gönderdı...motoru mersınde yapmıslar...ılk gördugumde bende aynı seyı söledım....jantler kemık olsa daha ıı olurdu dedım......Her şeyi güzel de jantlar işi bozuyor. Hiç sport görünümlü bir motorda milli jant olur mu ?:cyclopsan
bu foto bikaç ay önce siteye konmuştu
hatta toplayan yapanda sitedendi..
ona bi sorun isterseniz, 210 yapıomu die..
ne gergin adamsın yaww
ben sana diomki arkadaşın ın yalancısı olmana gerek yok
bu motorun sahibi sitemizin bi üyesi
sorarsın ona sana bol bol resimde yollar
ne kadar hız yaptıınıda sööler:cat:
Yaw arkadaşlar bu motorun teknik verileri ne acaba, bilen varmı? kaç cc lik? kaç HP? kaç Silindir? bilen varsa bi yazıversin