- Katılım
- 28 Ağu 2009
- Mesajlar
- 256
owww hiç hatırlatma şu ameliyathane görüntülerini , kafatası kemikleri karnına gömülenler falan ...
Şaka bi yana insanlar gerçekten kemik kırılması, uzuvlarının zarar görmesi gibi deneyimleri yaşamadıklarından çok kolay geliyor boş alan efelikleri. Keşke arkadaşımız da bizim gibi gidip görebilse çok değil 30 dakka acil önünde 1 turda ilk müdahale odaları. Yeter zati altına ede ede kaçar. Hele kolu dikilen bir kardeşimizi gömüştüm. Yetti zati unutamıyorum.