kişisine bağlı diyorum......,,
al al sen 600 f mezarın nasıl olsun?
125 scoodan inip 2 gün 250ninja kullandım 3.günü r6 aldım... yaşım 17ydi bir kere devirmişliğim yok... şimdi r1im var... bu sana gaz olmasın ama adamlar çok ileri geri konuşuyorlar... denilenler doğru ama insan beynine hükmedebiliyorsa, yapmayacağına güveniyorsa denemeli....:cat:
125 scoodan inip 2 gün 250ninja kullandım 3.günü r6 aldım... yaşım 17ydi bir kere devirmişliğim yok... şimdi r1im var... bu sana gaz olmasın ama adamlar çok ileri geri konuşuyorlar... denilenler doğru ama insan beynine hükmedebiliyorsa, yapmayacağına güveniyorsa denemeli....:cat:
Valla hocam kim ne derse desin iyi mi ettim, kötü mü ettim bilmem ama ben bugün bi cbr600f aldım. motor tecrübem sadece 6 aylık scooter ile sınırlıydı. motorla bugün bi tur attım, çok iyi değilim ama çokta kötü de değilim.
Ben yaptım oldu demiyorum ama kişiye göre değişir, kendine güvenin tam ise sabırlı bir insansan neden olmasın??
bende 3 sene scooter kullandım aslında hyo düşünüyorum ama 600f le başlanır diyenlerde aklımı kurcalıyor cünkü dikkatli bi sürücüyüm vede sakin bi trafikte sadece gece şehir içinde 1 kaç tur atmak için alıcam tecrübe kazanana kadar böyle olacak![]()
valla hiç iyi yapmamışsın henüz acemisin
Evt haklısın ama umarım acemiliği üzerimden çabuk atarım. Motora hakim olmada bi sorunum yok ama şu debriyaj işi biraz işi bozuyor.