10 numara başlangıç motoru 600f?

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
olabilir fakat ben bunu alıcağına suzuki gsr 600 öneririm aynı para ve modelli eski modelleri bi kenara bırakalım arkadaşlar.... hea bunuda kötülemeyelim her malın alıcısı vardır....
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Bu tür topıclerı anlamıs deyılım adam resmen dıyorkı 600 f baslayabılırmıyım.Acaba benmi yanlıs dusunuyorum bu makınalar mı cok basıt gelıyor ınsanlara heralde bısıklet felan kullanmak gıbı bısey sanılıyor. Caddelerde motor sesını duyunca aa tmm bende kullanırım der gıbı...Ama tabı zevk meselesı bence en iyİ sakat kalma makınası ilk baslangıc icin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2010
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abim 600 f le başladı çiziksiz devam ediyor çok şükür bütün iş kendini kontrol etmekten ve gaza gelmemekten geçiyo efendi olacaksın hayatta kalacaksın haaaa diceksiniz ki karşıdaki hata yapar. o açıdan bakarsanız motora binmemesi lazım çünkü ozman motorun kaç cc olduğunun zaten önemi yok bisiklette olsa ölürsün.
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Motordan çok binici tehlikedir sanırım :) tabiki 600 başlangıç motoru değil ama bilinçli bir binici ise neden olmasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence başlangıç 650 olsun:)
Bis 650 var mesela. Çok idealdir.


Dostum bu" başlangıç motoru küçük olsun" diyenler fesatlıktan söylemiyor;
binlerce kazanın,giden yüzlerce motorcunun öğrettiği bir tecrübe bu
Herkesin Amerika'yı keşfetmesine gerek yok,koordinatlar belli artık.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
motorsiklet asla yetenek işi kabiliyet işi değildir anamızın karnında öğrenmiyoruz kullandıkça tecrübeyle öğreniyoruz başlamak istiyorsan motora önce mobylette motorcusu olmak lazım bir babadan değil ama amcadan böyle gördük hoş artık mobylette kalmadı ama başlamak istiyorsan olabildiğince küçük cc ile başlayınız tecrübeni artırdıkça cc artır motorundan bıkınca yada motorun sana yetmez olunca değil kimse üzerine alınıp kızmasın bana bu iş böyle çok yüksek cc ile başlayan çok arkadaşım kaza geçirdi.şükür hiç kazam yok 70.000km den fazla istanbul da yol yaptım 30000km si anadolu avrupa arası işe git gel kurye değilim zevk ve işe git gel yolculuğu.

aklına yatan hayabusayla başlasın başlamadan önce bir topik açsında cenazesinin hangi camiden kalkıp nereye defnedileceğinide yazıversin bir zahmet.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
125 scoodan inip 2 gün 250ninja kullandım 3.günü r6 aldım... yaşım 17ydi bir kere devirmişliğim yok... şimdi r1im var... bu sana gaz olmasın ama adamlar çok ileri geri konuşuyorlar... denilenler doğru ama insan beynine hükmedebiliyorsa, yapmayacağına güveniyorsa denemeli....:cat:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
istanbulda kullanacaksan yetenekli de olsan tecrube yoksa olmaz diyorum ama sakin bir şehirde yaşıyorsan olabilir kişiye göre değişir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

125 scoodan inip 2 gün 250ninja kullandım 3.günü r6 aldım... yaşım 17ydi bir kere devirmişliğim yok... şimdi r1im var... bu sana gaz olmasın ama adamlar çok ileri geri konuşuyorlar... denilenler doğru ama insan beynine hükmedebiliyorsa, yapmayacağına güveniyorsa denemeli....:cat:

ankarada jet motorlusuna bine binerim beah rahatlıkla trafik yok millet arabayı kağnı gibi kullanıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle tecrübe..hemde çok iyi tecrübe...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
125 scoodan inip 2 gün 250ninja kullandım 3.günü r6 aldım... yaşım 17ydi bir kere devirmişliğim yok... şimdi r1im var... bu sana gaz olmasın ama adamlar çok ileri geri konuşuyorlar... denilenler doğru ama insan beynine hükmedebiliyorsa, yapmayacağına güveniyorsa denemeli....:cat:

bencede beynine hükmetmelisin gaza gelmemelisin
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
68
Valla hocam kim ne derse desin iyi mi ettim, kötü mü ettim bilmem ama ben bugün bi cbr600f aldım. motor tecrübem sadece 6 aylık scooter ile sınırlıydı. motorla bugün bi tur attım, çok iyi değilim ama çokta kötü de değilim.

Ben yaptım oldu demiyorum ama kişiye göre değişir, kendine güvenin tam ise sabırlı bir insansan neden olmasın??
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Valla hocam kim ne derse desin iyi mi ettim, kötü mü ettim bilmem ama ben bugün bi cbr600f aldım. motor tecrübem sadece 6 aylık scooter ile sınırlıydı. motorla bugün bi tur attım, çok iyi değilim ama çokta kötü de değilim.

Ben yaptım oldu demiyorum ama kişiye göre değişir, kendine güvenin tam ise sabırlı bir insansan neden olmasın??

bende 3 sene scooter kullandım aslında hyo düşünüyorum ama 600f le başlanır diyenlerde aklımı kurcalıyor cünkü dikkatli bi sürücüyüm vede sakin bi trafikte sadece gece şehir içinde 1 kaç tur atmak için alıcam tecrübe kazanana kadar böyle olacak :)
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
68
bende 3 sene scooter kullandım aslında hyo düşünüyorum ama 600f le başlanır diyenlerde aklımı kurcalıyor cünkü dikkatli bi sürücüyüm vede sakin bi trafikte sadece gece şehir içinde 1 kaç tur atmak için alıcam tecrübe kazanana kadar böyle olacak :)

Bende başladım oldu diyemiyorum, çünkü daha bugün aldım motoru :) Benim düşüncem istenildiği takdirde herşeyin altından kalkılınabilir. Aynen bende trafikte sakinim, tecrübe kazanmak için bu hafta sonu trafiğe kapalı bir yerde çalışıcam :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Evt haklısın ama umarım acemiliği üzerimden çabuk atarım. Motora hakim olmada bi sorunum yok ama şu debriyaj işi biraz işi bozuyor.

kardeş sanırım kaderimiz aynı olacak 600f alacak gibiyim kafaya taktım bana biraz yardımcı olabilirmisin motora hakim olmada bende sorun yaşamam cünkü fizik olarak yapılıyım cok zor mu kullanmak biraz anlatırmsn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst