10 km lik pazar gezisi :)

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
aleyküm selam tünal abi düzde 45-50 km hız yapıyor yani metehanı kesmez ama gide gide bir ivme kazandırırsa da :flower: durmurması çok zor olur facia :cherry:kaç gazi kaç şehit orasını düşünemiyorum bile

mete zıplar birazdan....
İrfan rahmetli babamın demir doğrama dükkanı vardı orada öğrencilik yıllarımda çalıştım ben.Bayağı bir şeyler öğretti bize kazan kaynağı dahil....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
mete zıplar birazdan....
İrfan rahmetli babamın demir doğrama dükkanı vardı orada öğrencilik yıllarımda çalıştım ben.Bayağı bir şeyler öğretti bize kazan kaynağı dahil....

allah rahmet eylesin :( valla hiç konusu açılmadı sanırım yeri gelmemiştir ama şaşırdım hiç duymadığım için :) harbiden mete siz konunun tadı çıkmıyo abi o gelince renk geliyo neşe geliyo valla ya moralimiz yerine geliyo da acaba pisikolojisi nasıl acaba hobbitin :) bu gün görüştük aradı bi ara motür bakıyormuş sanırım kawasakı 500 cc lik bişey bakıyor ama du bakalım hayırlısı :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Ben ona söyledim cbr 250 r alsın hertürlü yeter ona 170 180 yapıyor tek silindir az yakıyor oturuşu çok güzel kesinlikle yormuyor 8-9 lira paraverecekse tek alacağı makine derim...

ben ara sıra kullanıyorum böyle bir makina yok yahu üstelik bi mokta yakmıyor...motoru çok güzel ve güçlü ...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ben ona söyledim cbr 250 r alsın hertürlü yeter ona 170 180 yapıyor tek silindir az yakıyor oturuşu çok güzel kesinlikle yormuyor 8-9 lira paraverecekse tek alacağı makine derim...

ben ara sıra kullanıyorum böyle bir makina yok yahu üstelik bi mokta yakmıyor...motoru çok güzel ve güçlü ...

valla o kadar çıkarabilirmi malumatım yok ama kawasakıye kıtlenmiş gibi hissettim bu gün aslında dediğin makina süper ancak duruş pozisyonu meteye uyarmı kendi karar versin bana her türlü uyarda :cherry:

---------- Post added at 19:26 ---------- Previous post was at 19:24 ----------

neyse herkeze iyi muhabbetler dostlar ....ben kaçar uyku göstergesi ikazı, yandı benim sakat bi durum :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
arada tank, arada zpt v.b şeylere biniyorum..ama resim çekip burada hava atmıyorum değilmi..???:pl:

hem benim tankım senin iş makinanı döver:queen::queen::queen:

nasıl pis adamım valla...:pl::pl::rendeer::rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
biri köfte mi dedi? ama hava soğuk ben bu soğugu çekene kadar yarım kilo kıyma alır yakarım ızgarayı balkonda zaten motora binesim yok ama ızgara köfte yiyesim var:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
biri köfte mi dedi? ama hava soğuk ben bu soğugu çekene kadar yarım kilo kıyma alır yakarım ızgarayı balkonda zaten motora binesim yok ama ızgara köfte yiyesim var:cherry:

kanka motürle gelmeyene küfte yoh.. :cherry:
motür dimek küfte dimek... :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yok arkadaş motor suz köfte isterim ben motor yoksa ben varım bu hava da motora binene kafadan çatlak diyorlar :p
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
İrfan abi vallaha güzel gezi.Kısa ve öz.Paylaşmana teşekkürler abi.Bu arada siz Mete abiyi motör bakıyor sanın.:) Gelirse yarın sizin yavrucak gibi bir canavarla o zaman kaçışırsınız. Mt toplantısını basıp park halindeki motosikletleri kaldırıp götürürken gülüşünü bile hayal ediyorum abimin.:queen::flower: Abi bir de dev kamyonlar var maden sahalarında kullanılıyor genellikle. :) Eski bir maden teknikeri olarak ona da binmeni öneririm.Çılgın bir alet.Bir fotoğraf ekleyeyim.
Böyle bir alet.
D-cew%20with%20930E%20Komatsu(1).jpg

Boyutunu siz hesaplarsınız. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tam meteye yaraşır bir alet , ne bel ağrısı ne rüzgar :) meteyi kızdıracan kızdıracan milletin üstüne bu makinayla salacan ,

meteeeeeee şekerim motürüde sattın !:cherry: oynayacak oyuncağın da yok , irfan kankan sana yeni oyuncak aldı koş bak ne güzel rengi var , tam senlik git kumda oyna hadi bebişimmm...

İrfan seni 3.kez sünnet edicem bak...:p kobralığın kalmıcak aga..:pbu ne lan kekoro...:queen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Of baba o ne be :)

İrfan bu ne ya şekerim felan. Metenin operasyon başarılı geçti galiba :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arada tank, arada zpt v.b þeylere biniyorum..ama resim çekip burada hava atmýyorum deðilmi..???:pl:

hem benim tankým senin iþ makinaný döver:queen::queen::queen:

nasýl pis adamým valla...:pl::pl::rendeer::rendeer:

napalim kanka tanký askerde gördük 1 mt .den :) bunlar herkesi kendiniz gibi zannetmeyin alçak kufteler :)

Bize deðiþik geliyo sizin isinizse bikmissaniz ben napam çok eðlenceli valla:)

---------- Post added at 04:13 ---------- Previous post was at 04:09 ----------

Of baba o ne be :)

Ýrfan bu ne ya þekerim felan. Metenin operasyon baþarýlý geçti galiba :queen:

vayyy paþam ne yapcan eyubum yavv þaka girgirda lazým þekerim balim felan gidiyoz usul usul aga :)

---------- Post added at 04:42 ---------- Previous post was at 04:13 ----------

yok arkadaþ motor suz köfte isterim ben motor yoksa ben varým bu hava da motora binene kafadan çatlak diyorlar :p

ohooooo fatihim sen çatlak arama burası çatlak kayniyor :)

---------- Post added at 04:45 ---------- Previous post was at 04:42 ----------

Ýrfan seni 3.kez sünnet edicem bak...:p kobralýðýn kalmýcak aga..:pbu ne lan kekoro...:queen:

ne yapam kanka iri kıyım bi şey görsem aklıma sen geliyorsun allahin yer cüce si suç bizimmi yani ?:)

---------- Post added at 05:00 ---------- Previous post was at 04:45 ----------

Ýrfan abi vallaha güzel gezi.Kýsa ve öz.Paylaþmana teþekkürler abi.Bu arada siz Mete abiyi motör bakýyor sanýn.:) Gelirse yarýn sizin yavrucak gibi bir canavarla o zaman kaçýþýrsýnýz. Mt toplantýsýný basýp park halindeki motosikletleri kaldýrýp götürürken gülüþünü bile hayal ediyorum abimin.:queen::flower: Abi bir de dev kamyonlar var maden sahalarýnda kullanýlýyor genellikle. :) Eski bir maden teknikeri olarak ona da binmeni öneririm.Çýlgýn bir alet.Bir fotoðraf ekleyeyim.
Böyle bir alet.
http://www.allischalmers.com/public/D-cew with 930E Komatsu(1).jpg
Boyutunu siz hesaplarsýnýz. :)

boyutunu hesaplayacak bir durum yok kardeşim bu makinayida yakından girmeyi isterdim hatta mümkünse deniz kenarına çekip bir kaç gün konaklamak fena olmaz:)
Radyatör dikkatimi çekti de 3m ye 3 m var sanırım boyu:)
motor arizasinda sökmeye gerek yok:)
Al el fenerini eline gez dolaş motor bloğunda canın sıkılma z :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst