10 km lik pazar gezisi :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
herkeze selam arkadaşlar umuyorum hepiniz iyisinizdir ,

havaların soğumasıyla soğuğa karşı alerjisi olan ve soğuk havada motür sürmeye pek hevesli olmayan bir kardeşiniz olarak, pazar gezilerini bu havada ,soğuğa meydan okuyarak , yüzlerce km yapan arkadaşlarımı görüp depreşen duygularımı bastırmak için toplamda 10 km yi geçmeyecek bir gezi ve ziyaret, yaptım :)

ne yani 10 km yi geçmedi diye gezi olmuyomu yani şimdi ? :cherry: illa 300-500 km leri devirmek mi gerek :cherry::queen:
hani böyle kısa bir gezi yaptım diye paylaşacağım bir şeylerin olmayacağınızı mı düşünüyorsunuz yoksa ,:)

valla bu gezi ve aynı zamanda ziyaretten , oldukça mutlu mesut ve bahtiyar olarak evime gelmiş bulunmaktayım , diyerek yavaş yavaş konunun derinlerine inmeye başlıyorum,

karamürselden sevgili münir arkadaşımı uzun zamandır bir ziyaret etme düşüncelerim ki (karamürsel merkezde ara ara görüşüyorduk) münir kardeşime bir baskın yapayım müsaitse diye düşünerek şanski bu günde oldukça müsaitmiş ,hem iş yerini görmek, hemde üç beş kelam etmek için yardırdım yürüdüm ,:)

münir kardeşimizi bilen arkadaşlarımız uzaktan yakından bilirler aslında oldukça eski üyelerden olup sonderece mütevazi, alçakgönüllü ne oldum delisi olmayan , havayı civayı sevmeyen ,ağır başlı oturaklı ve aynı zamanda çokta benim için değerli bir kardeşimdir ,
zaten bu tavırlarına hastayım , adam kıçımızın dibinde oturuyor motürünü değiştiriyor haberimiz yok , kimsenin yok :)

mt ye üye fakat çok zaman ayıramayan bir insan olarak ona biraz mt aşısı yapmakta fayda gördüm ki böyle adamların aramızda olması öncelikle beni oldukça memnun ederki eminim sizleride edecektir,8karakter açısından ) :)

yiğidi öldürecen hakkını verecen arkadaş gezilere de mümkün olduğunca katılmaya çalışır :)

neyse uzatmayayım , yapmış olduğu iş ve sistem hakkında beni bayağı bilgilendirdi sağolsun ,işi hazır beton , karıştırma mikserleri,tanklar, karışımlar kontrol sistemleri, kamyonlar tırlar ıvır zıvır anlamadığım bir sürü şeyler işte ,

fakaaaattttt bir noktada takıldım kaldım ki o kocaman heybetli iş makinaları yükleyiciler, dedim münire bunlar ne ayak aga ? :) merak varya :cherry: illa kurcalıycam :)

dedi buradan malzemeyi alır kamyonlara ve bilimum ismini unuttuğum yerlere yükler vs. vs..

dedim bunları kim kullanıyor ?

münir hepsinden ben sorumluyum.... ben ilk önce aptal aptal yüzüne bakıyorum şaşırdım nası yani dedim ????? :) adamı motür sürerken görmüş tanımışım aga nerden bileyim ehliyet hanesinde araç sınıfında boş yer olmadığını ????:cherry:

dedi ben kullanıyorum , ulem içimden geçirdim kuran çarpsın :) hadi ulem ordan yeme bizi gibilerinden

ulem münir dedim şu minik yavruyla bir kaç tur versene bana :cherry::queen:

fazla uzun oldu gerisini resimler anlatsın sizlerde sıkılmayın :)








valla benim için süper gündü çocukluğum aklıma geldi bu yavruya binince , adrenalin seviyesi tavan yaptı bizim motürlere pek benzemiyor aga ,:)
kendimi similasyon tarzı pc oyunlarının içinde sandım herkeze tavsiye ederim :cherry: ömürlerinde bir olsun, kez binsinler :queen:

benim gibi meraklı arkadaşlar için kısa bi münirin ağzından tanıtmak isterim bu yavruyu :)

saatte 15 litre yakıt sarfiyatı var, ve normal bir binek araç beygirine eş değer hp olarak hesaplarsak 3000 hp üstü gibi bir güce sahipmiş :)

bir seferde 15 ton kaldırma kapasitesine sahipmiş :)

sadece bir lastiği 7500 liraymış :) bunun ağır bakımlarını düşünemiyorum bile :) içi oldukça konforlu acayip bişey bisürü ıvır zıvır düğmeleri ve joystik kontrolleri var fakat kesinlikle motosiklete benzemiyo :) debriyaj baktım ama göremedim :)

klima, zaten standartmış güldüm iş makinası yaa:cherry: dedim fiyatını biliyormusun ??? meraklı gubudik ne olcak....:) söledi ama teleffuz etek istemiyorum :cherry: sadece kısa kaba bi hesapla 1350 adet sıfır km ( honda varedoro) parasına tekabul ediyor vayyy beee paraya bak aga :cyclopsan

neyse diğer resimlere geçeyim





kontrol paneli heyecandan bu kadar çekebildim :)









adamı motürcü zannediyoruz ulem münir desene bilader operatörüm :cherry::queen:







bu resimde sizlerinde gördüğünüz üzre bu araçlara belli bir mesafeye kadar yaklaşmanız dahi sakat bir durum ama emin olun içinde olmak bambaşka bir şey , onunla iş yaparken bulunmak, bu benim için belkide bundan sonra yaşayamayacağım bir deneyim ki bir çoğumuz aslında hep görürüz ama umursamayız yavvv iş makinasımı iş makinası işte :) ama acayip zevkli tabi benim içün :)




münircim hem iş icabı birazda bu iri kıyım yavruyu benim için çalıştırman dahi güzel bir olaydı kardeşim boru değil aga saatte 15 litre yakıyo anlayana :cherry::queen:





evet bu son resimle olayı noktalamak istiyorum bu arada o adrenalin yüklü videoları cep telefonum hd formatında kayıt yaptığı için yuklemekte sorun yaşıyorum dönüştürecek programım yok , yinede benim için oldukça farklı ve güzel bir gündü dostum , birde meraklı olduğum şeyler olunca siz değerli mt dostlarıyla paylaşmak istedim :)

sürçü lisan ettiysem affola diyor hepinizi gıdığınızdan öpüyorum esen kalın...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
İrfan aga nerelere gittin öle yaw.. insan bi haber verir beraber giderdik münir aganın yanına... :pr:
dikkat ettiğim bi olay da ; nasıl olduda sen bu makina nasıl çalışıyor diye orada takım taklavatı alıpta sökmedin :queen: inanılır gibim değil walla..
Münir abiyede yakışır ha.. ellerinden öperim münir abi.. hadi bakalım güzel gezi olmuş ... tebrikler
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan aga nerelere gittin öle yaw.. insan bi haber verir beraber giderdik münir aganın yanına... :pr:
dikkat ettiğim bi olay da ; nasıl olduda sen bu makina nasıl çalışıyor diye orada takım taklavatı alıpta sökmedin :queen: inanılır gibim değil walla..
Münir abiyede yakışır ha.. ellerinden öperim münir abi.. hadi bakalım güzel gezi olmuş ... tebrikler

valla sana yazdıktan sonra, baktım ahmettende ses çıkmadı :) ordan yürüdüm münirin yanına eeee alışınca duramıyor insan aga illa dost olacak illa mt olacak :cherry: ayrıca gezdim derken motürle değil paşam o gördüğün yavruyla gezdim , münir çeksede kapının önüne (sığarsa) ibini dibini kurcalasam offff varya :cherry::queen:

ulem sen yengeyle geziyon diye sesimizi çıkarmıyoruz köftelik yapma bana şimdi :cherry:

---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:45 ----------

10 km nedir ya ben 55 km gezdim bu gün :cherry:

rekor yine bende o zaman hem 10 km yaptım, hem adam gibi muhabbet yaptım , hemde adam gibin eğlendim valla amaç bu değilmi zaten :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
valla sana yazdım koray baktım ahmettende ses çıkmadı :) ordan yürüdüm münirin yanına eeee alışınca duramıyor insan aga illa dost olacak illa mt olacak :cherry:

ulem sen yengeyle geziyon diye sesimizi çıkarmıyoruz köftelik yapma bana şimdi :cherry:

aynen abi bugün esir oldum zaten... nerde benim mt dostluklarım..neyse bi ayar verelim münir abi sen falan köfte yiyip gelelim.. :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aynen abi bugün esir oldum zaten... nerde benim mt dostluklarım..neyse bi ayar verelim münir abi sen falan köfte yiyip gelelim.. :)

valla çok soğuk korayım yavvv yeminle sabah motürle işten eve çıkarken dötüm donuyo o kısacık mesafede o yüzden hiç aklıma motürle gezmek gelmiyo ama söylediğin kulağa güzel geliyo paşam onun için dötü üşütmeye değer be dostum :):cherry::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
sabahtan biraz hava kapalıydı canım sıkıldı bakalım bizim mucit king kobra :queen: ne yapıyor diye aradım işim yok öyle oturuyorum dedi gel dedim benimde işim gevşek beraber oturup muhabbet ederiz oda sağ olsun kırmayıp geldi kendisi için de değişik bir deneyim ve tecrübe oldu iyiki de geldi ellerine ,kollarına ve ayaklarına sağlık .
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
valla çok soğuk korayım yavvv yeminle sabah motürle işten eve çıkarken dötüm donuyo o kısacık mesafede o yüzden hiç aklıma motürle gezmek gelmiyo ama söylediğin kulağa güzel geliyo paşam onun için dötü üşütmeye değer be dostum :):cherry::queen:

Abi biliyorsun orada olmam bir telefonuna bakar :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
korayım sen bize lazımsın soğuklarda kendini sıkıntıya sokmana gerek yok kış dediğin çabucak geçer hele bir bahar gelsin köfteleri tane tane değil kiloyla yicezzzz
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
korayım sen bize lazımsın soğuklarda kendini sıkıntıya sokmana gerek yok kış dediğin çabucak geçer hele bir bahar gelsin köfteleri tane tane değil kiloyla yicezzzz

bahar gelirmi münir ya du bakam daha kar görmedik :cherry: sağolasın dostum bi binmediğim senin ufaklık kalmıştı onada binmek nasip oldu sayende , sen arka camdan bak deyince nerdeyse burnumuzu gökyüzüne diklemişiz fakat içerden hiç belli olmuyor fena tırstım dedim tamam şimdi sırt üstü arkasın geriye takla atacaz ilginç bir tecrübeydi , bilgisayar oyunu gibin ulem...:cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
keşke bilgisayarda ki gibi save leyip daha sonra load yapıp kaldığım yerden başlayabilsem :flower:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
korayım sen bize lazımsın soğuklarda kendini sıkıntıya sokmana gerek yok kış dediğin çabucak geçer hele bir bahar gelsin köfteleri tane tane değil kiloyla yicezzzz

yavvv koraya bakma saten uyus ediyo herif beni , tarzan gibin bu ayazda motüre biniyo neymiş dizlikleri varmış:) ulem biz hem dizlik hem pantul giyiyoruz gene dötümüz donuyor , adam kalkmış gece vakti bide izmite dönecek o vaziyette intihar komandosu yavvvv:jocolor:

şimdi gençlik var diyo ama yemez öle gencim ayakları soğuğu ayazı alınca ne motür kalır ne piston valla :cherry::queen:

---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:42 ----------

Abi biliyorsun orada olmam bir telefonuna bakar :cat:

biliyorum şekerim sağolasın eksik olma ama bu soğuklarda motüre kot pantolanla binme gözüm adamın asabısını bozma ... atla minübüse gel olmadı...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
sabahtan biraz hava kapalıydı canım sıkıldı bakalım bizim mucit king kobra :queen: ne yapıyor diye aradım işim yok öyle oturuyorum dedi gel dedim benimde işim gevşek beraber oturup muhabbet ederiz oda sağ olsun kırmayıp geldi kendisi için de değişik bir deneyim ve tecrübe oldu iyiki de geldi ellerine ,kollarına ve ayaklarına sağlık .
Münir kardeş motor kullanmakmı yoksa koca makinaları kullanmakmı kolay
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
valla nadir abi makina ne kadar büyük olursa benim için kullanmak bir o kadar daha kolay oluyor
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Selamun aleyküm cemaat vallaha hasta oldum bu işe ....bu makine kaç basıyo yahu...metehana böyle bir makina lazım anca tartar o yavrucağı.....zaten 20 metreden fazlada kimse yaklaşmaz hele mete kullansa 200 yanına bile gitmem....arkadaşlar ben demir doğrama ve çelik çatı işleri ile uğraştım inşaat ve bu tür işleri bilirim cidden emek yoğun işlerdir....Allah yar ve yardımcınız olsun...
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Selamun aleyküm cemaat vallaha hasta oldum bu işe ....bu makine kaç basıyo yahu...metehana böyle bir makina lazım anca tartar o yavrucağı.....zaten 20 metreden fazlada kimse yaklaşmaz hele mete kullansa 200 yanına bile gitmem....arkadaşlar ben demir doğrama ve çelik çatı işleri ile uğraştım inşaat ve bu tür işleri bilirim cidden emek yoğun işlerdir....Allah yar ve yardımcınız olsun...


aleyküm selam :)
tünal abi yeminle tam mete hakkında yorum yapacaktım benzer tarzda yani espirimi hemen kapmışsın valla abi yaaa olmuyo böle :salut: :cherry:

demir doğrama, çeli,k çatı işleri filan abi ne işşşş :cyclopsan :) ????
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
aleyküm selam tünal abi düzde 45-50 km hız yapıyor yani metehanı kesmez ama gide gide bir ivme kazandırırsa da :flower: durmurması çok zor olur facia :cherry:kaç gazi kaç şehit orasını düşünemiyorum bile
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tam meteye yaraşır bir alet , ne bel ağrısı ne rüzgar :) meteyi kızdıracan kızdıracan milletin üstüne bu makinayla salacan ,

meteeeeeee şekerim motürüde sattın !:cherry: oynayacak oyuncağın da yok , irfan kankan sana yeni oyuncak aldı koş bak ne güzel rengi var , tam senlik git kumda oyna hadi bebişimmm...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst