- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Güncel tutmak lazım.
katılıyorum............:cat::cat::cat:
Güncel tutmak lazım.
Harika..biletleri ayarlada kitapları sen seç ben alırım ,
okuyanın ayağının tozu olayım ....
MAŞALLAH,
Evde okuduğum kitaplar dışında herhangi bir kitap maalesef (orta öğretim seviyesinde) yok. Ama ben bu konuda birşeyler yapmayı da istiyorum. Bilet karşılığı için değil ama mesela her türden 10' ar tane defter bir iki paket kurşun kalem silgi v.s. gibi kırtasiye malzemeleri alarak destek olsam iş görür mü?
Başlattığınız kampanya bir kütüphane oluşturmak ile ilgili biliyorum ama sonuç olarak bu kütüphaneler bir okulda kurulacak o okulda ihtiyaç sahibi bir iki öğrenciye defter kalem v.s. ile destek olabilirmiyiz?
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
ignorance is bliss.
sen iki tane bilet ayır bana.
yalnız benim kitaplar bünyelere hazin zararlar verebilir.
neme lazım gencecik bünyelerin "sorgulama " sarmalına girmesine vesile olupta cehenmemdeki sıcacık yerimi perçinlerim felan.
ben cennet isterim orada huri felan kovalayacağım ....
biletleri ayarlada kitapları sen seç ben alırım ,
okuyanın ayağının tozu olayım ....
Harika..
Bilete verilecek parayı kitaplara veririm yeni nesle faydam dokunur..:cat: Hemde biletimi almış olurumTek kelime ile harika bir uygulama..:bounce:
Ben devlet okulu filan sanmıştım , dizboyu ihtiyaç filan deyince , verdiğiniz adresi inceledim Robert Kolejin sahibi vakıf tarafından tarafından yönetilen bir özel bir okul sanırım,
Vakfın mütevelli heyetini ( Ali Nihat Gökyiğit'le başlayıp Sabancı lar Hüznü Özyeğinlerle devam ediyor.) inceleyince pek ihtiyaç sahibi bir kurum gibi gelmedi bana açıkçası...
Ben devlet okulu filan sanmıştım , dizboyu ihtiyaç filan deyince , verdiğiniz adresi inceledim Robert Kolejin sahibi vakıf tarafından tarafından yönetilen bir özel bir okul sanırım,
Vakfın mütevelli heyetini ( Ali Nihat Gökyiğit'le başlayıp Sabancı lar Hüznü Özyeğinlerle devam ediyor.) inceleyince pek ihtiyaç sahibi bir kurum gibi gelmedi bana açıkçası...
ignorance is bliss.
sen iki tane bilet ayır bana.
yalnız benim kitaplar bünyelere hazin zararlar verebilir.
neme lazım gencecik bünyelerin "sorgulama " sarmalına girmesine vesile olupta cehenmemdeki sıcacık yerimi perçinlerim felan.
ben cennet isterim orada huri felan kovalayacağım ....
biletleri ayarlada kitapları sen seç ben alırım ,
okuyanın ayağının tozu olayım ....
gominist gominist kitaplar vereceeniz körpecik bedenlere
engin hocam banada iki tane ayır, istanbula gelince getiririm kitapları.