10 adet Kitap Bağışlayana Fuar Bileti Bedava

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
ignorance is bliss.

sen iki tane bilet ayır bana.
yalnız benim kitaplar bünyelere hazin zararlar verebilir.
neme lazım gencecik bünyelerin "sorgulama " sarmalına girmesine vesile olupta cehenmemdeki sıcacık yerimi perçinlerim felan.
ben cennet isterim orada huri felan kovalayacağım ....

biletleri ayarlada kitapları sen seç ben alırım ,
okuyanın ayağının tozu olayım ....
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
MAŞALLAH,

Evde okuduğum kitaplar dışında herhangi bir kitap maalesef (orta öğretim seviyesinde) yok. Ama ben bu konuda birşeyler yapmayı da istiyorum. Bilet karşılığı için değil ama mesela her türden 10' ar tane defter bir iki paket kurşun kalem silgi v.s. gibi kırtasiye malzemeleri alarak destek olsam iş görür mü?

Başlattığınız kampanya bir kütüphane oluşturmak ile ilgili biliyorum ama sonuç olarak bu kütüphaneler bir okulda kurulacak o okulda ihtiyaç sahibi bir iki öğrenciye defter kalem v.s. ile destek olabilirmiyiz?

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

Her türlü kırtasiye desteği de olur. Neticede ihtiyaç her alanda dizboyu durumda..
Bu tür bir katkıya da elbette açıktır etkinlik..

Adres bilgileri ve telefonum yukarıda mevcut..İrtibata geçebilirsiniz benimle..

ignorance is bliss.

sen iki tane bilet ayır bana.
yalnız benim kitaplar bünyelere hazin zararlar verebilir.
neme lazım gencecik bünyelerin "sorgulama " sarmalına girmesine vesile olupta cehenmemdeki sıcacık yerimi perçinlerim felan.
ben cennet isterim orada huri felan kovalayacağım ....

biletleri ayarlada kitapları sen seç ben alırım ,
okuyanın ayağının tozu olayım ....

Ayırdım iki biletini Dude'um..Ama kitap gelmezse biletlerin yanar haberin ola :mrgreen:

Harika..
Bilete verilecek parayı kitaplara veririm yeni nesle faydam dokunur..:cat: Hemde biletimi almış olurum :) Tek kelime ile harika bir uygulama..:bounce:

Buyrun o halde, kitapları beklerim :)

An itibariyle kitap sözü veren 13 üye bulunmakta.. 14 x 10 = 140 kitap eder..

Umarım söz verenler kitapları getirir ve davetiyelerini kazanırlar :)

Adres bilgilerini tekrarlıyorum..

Okula kargolamak için:
-----
Alıcı: Engin Kahyaoğlu
Hisar Okulları
İstanbul Caddesi No:3 34077 Göktürk/İstanbul
-----
Fuar günü: PAZAR, kapıdan kitapları teslim alıp davetiyenizi verebilirim.
-----
Evim Göztepe'de, civarında da buluşup kitapları teslim edip davetiyenizi alabilirsiniz..

:)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Ben devlet okulu filan sanmıştım , dizboyu ihtiyaç filan deyince , verdiğiniz adresi inceledim Robert Kolejin sahibi vakıf tarafından tarafından yönetilen bir özel bir okul sanırım,

Vakfın mütevelli heyetini ( Ali Nihat Gökyiğit'le başlayıp Sabancı lar Hüznü Özyeğinlerle devam ediyor.) inceleyince pek ihtiyaç sahibi bir kurum gibi gelmedi bana açıkçası...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Ben devlet okulu filan sanmıştım , dizboyu ihtiyaç filan deyince , verdiğiniz adresi inceledim Robert Kolejin sahibi vakıf tarafından tarafından yönetilen bir özel bir okul sanırım,

Vakfın mütevelli heyetini ( Ali Nihat Gökyiğit'le başlayıp Sabancı lar Hüznü Özyeğinlerle devam ediyor.) inceleyince pek ihtiyaç sahibi bir kurum gibi gelmedi bana açıkçası...

"...Anadolu'daki kardeş okullara gönderilecek...", deniyor. Dikkatli okumak lazım.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben devlet okulu filan sanmıştım , dizboyu ihtiyaç filan deyince , verdiğiniz adresi inceledim Robert Kolejin sahibi vakıf tarafından tarafından yönetilen bir özel bir okul sanırım,

Vakfın mütevelli heyetini ( Ali Nihat Gökyiğit'le başlayıp Sabancı lar Hüznü Özyeğinlerle devam ediyor.) inceleyince pek ihtiyaç sahibi bir kurum gibi gelmedi bana açıkçası...

Yanlış anlıyorsunuz. Ben kendi okulumdan bahsetmiyorum. Benim okulum, yani ben, kitap toplanması işini organize ediyor, ihtiyaç sahibi anadolu okullarına ulaştırma görevini üstleniyorum.
Kitap bankasının fiziki yeri bizim okulda yani.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Kusura bakmayın;

İlk mesajı dikkatli okumamışım,

Emeğiniz için teşekkürler .... Elimde biletler var cumartesi gitmeyi düşünüyordum ama öyleyse pazar günü görüşmek üzere diyorum. Karınca kararınca katkıda bulunmak isterim.

Selamlar Kolaylıklar
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ignorance is bliss.

sen iki tane bilet ayır bana.
yalnız benim kitaplar bünyelere hazin zararlar verebilir.
neme lazım gencecik bünyelerin "sorgulama " sarmalına girmesine vesile olupta cehenmemdeki sıcacık yerimi perçinlerim felan.
ben cennet isterim orada huri felan kovalayacağım ....

biletleri ayarlada kitapları sen seç ben alırım ,
okuyanın ayağının tozu olayım ....

gominist gominist kitaplar vereceeniz körpecik bedenlere:)
engin hocam banada iki tane ayır, istanbula gelince getiririm kitapları.
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
44
anam çok duygulandım gibi sanki :salut: çok güzel bi uygulama yaa sizlerden öğreneceğim daha çok şeey var :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar şimdiye kadar MT içerisinden kitap/ansiklopedi alarak davetiyelerini teslim alanlar:

- fatih545 x 2
- RunemagicK x 2

MT dışından ise 6 davetiye kitaplar karşılığı verildi..

Sözleriniz ve desteklerinizin fiiliyata dönüşmesini beklemekte olduğumu hatırlatırım :)

Ulaşım bilgilerim önceki sayfada mevcut, Pazar günü kapıda kitap karşılığı davetiye dağıtımı için saatlerce vakit ayırmak mümkün olmadığından eğer Pazar günü için plan yaptıysanız saat 12:00'da orada olmayı unutmayın lütfen.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Kitap bağışlayan arkadaşlarımızı ifşa etmeye devam:

- fatih545
- RunemagicK

yanlarına

- takendy ve eşini de ekledik..Hem de koli koli kitaplarla..Davetiye için değil, sadece kendilerini sorumlu hissettikleri için..

Belki nicklerini burada paylaşmak istemiyorlardı ama aflarına sığınarak ben ısrarla bu değerli arkadaşlarımın kimler olduğunun bilinmesine daha da uğraşacağım..

Haydin söz verenler, beklemeye devam ediyoruz :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
engin hocam pazar günü yardımcı olabilirim, yeterki kitap gelsinde.
birde benden yeni ansiklopedilerde gelicek, bilet istemem, sevabına:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güncel
seni tekrar tebrik ederim Engin
güzel bir uygulama ve teşvik edici olmuş bilet olayı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst