10.03.2007 Bolu-Gölcük Gezimiz

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Gezi çok güzel.Paylaşım için teşekkürler...Şu göl kıyısındaki villamıdır,otelmidir?çok güzel bi yapı var.her bolu gezi resminde çıkar ortaya ama yasak bölgemidir ne.Sadece uzaktan resimlerine bakıyoruz.Nedir orası biraz yazarmısınız...
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
Gezi çok güzel.Paylaşım için teşekkürler...Şu göl kıyısındaki villamıdır,otelmidir?çok güzel bi yapı var.her bolu gezi resminde çıkar ortaya ama yasak bölgemidir ne.Sadece uzaktan resimlerine bakıyoruz.Nedir orası biraz yazarmısınız...


orası gölcüğün konak evidir ensesi kalın abilerimiz ankaradan gelirler orada kalırlar:cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok güzel mekan. İnşallah orayı gezmeye geleceğim. Paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst