Gezi çok güzel.Paylaşım için teşekkürler...Şu göl kıyısındaki villamıdır,otelmidir?çok güzel bi yapı var.her bolu gezi resminde çıkar ortaya ama yasak bölgemidir ne.Sadece uzaktan resimlerine bakıyoruz.Nedir orası biraz yazarmısınız...
bilgi için tşk.ler:cherry:orası gölcüğün konak evidir ensesi kalın abilerimiz ankaradan gelirler orada kalırlar:cherry: