1" soru birçok yanıt :)

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
benim faliyete geçirmek istediğim plan şu..

250 lik kanuni cross düşünüyorum nasipse maddi açıdan ve kalite bakımından araştırmalarıma göre en uygun seçenek vede özellikle boy meselesi olarak belirledim kendime..

sorum ise ..bu tarz motor arazi motoru ben bunu normal kullanım için sadece lastikleri değişrsem asfalt için uygun hale gelirmi.. sele uzun yolculuklarda yorarmı..konfor açısında ve titreşim açısından etkilenirmiyim tecrübe olmadığı için yardımlarınız esirgemiyin lütfn...:)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Lastikleri değiştirmene gerek yok öylede kullanabilirsin yada hem asfalt hemde hafif arazilere gidebilecek lastiklerden takarsın olur biter,sele çok uzun yolculuklar derken ne kadar uzun olacak bilmiyorum ama diğer motorlara nazaran evet uzunda biraz sızlatır:) titreşim kanuni 250de varmı bilmiyorum ama rahatsız edecek boyutlarda olacağını zannetmiyorum parçası bol servisi yaygın fiyatıda uygun gözüküyor,şimdiden hayırlı olsun mezit kardeş:p:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Lastikleri değiştirmene gerek yok öylede kullanabilirsin yada hem asfalt hemde hafif arazilere gidebilecek lastiklerden takarsın olur biter,sele çok uzun yolculuklar derken ne kadar uzun olacak bilmiyorum ama diğer motorlara nazaran evet uzunda biraz sızlatır:) titreşim kanuni 250de varmı bilmiyorum ama rahatsız edecek boyutlarda olacağını zannetmiyorum parçası bol servisi yaygın fiyatıda uygun gözüküyor,şimdiden hayırlı olsun mezit kardeş:p:rendeer:

eyvallah kardeş ama dediğin gibi deil arazi lastiklerii olmuyor benim niyetim bir nevi süpermoto tarzı..
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Kanuni cross alıp lastiklerini değiştirmeyle uğraşacağına, daha fazla asfalta uygun model almayı niye düşün müyorsun? Aşağı yukarı aynı fiyatlara Hyosung Rt 125 Karion modeli var ve kendini hem marka hem de tip olarak ispat etmiş bir motosiklet.125'lik olduğuna bakma canavar gibi gidiyor.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Süper moto tarzı cr 250r var hondanın 2.ellerine bir bak temizini bulmak zor olur ama keçi gibidir mübarek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF150 al titreşim , sağlamlık , konfor derdin olmasın.Ben o motorla yeri geldi otobana girdim , yeri geldi dağ bayır tarlaya bile girdim.Cross almana hiç gerek yok.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Kanuni cross alıp lastiklerini değiştirmeyle uğraşacağına, daha fazla asfalta uygun model almayı niye düşün müyorsun? Aşağı yukarı aynı fiyatlara Hyosung Rt 125 Karion modeli var ve kendini hem marka hem de tip olarak ispat etmiş bir motosiklet.125'lik olduğuna bakma canavar gibi gidiyor.

bayadır araştırdım ama bana uygun onu gördüm 125lik nere 250lik nere dimii..
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Rt125D biraz pahalı olabilir çinlilere göre. Kanuni Cross 250 de artık üretilmiyo bunu da göz önünde bulundurmak lazım. Asya As200leri de araştırın derim ben :cat:

bayadır araştırdım ama bana uygun onu gördüm 125lik nere 250lik nere dimii..

Aslında değil o 250 lik Cross 250 12.7 beygir. Rt125 13 beygir:). Cross250 nin torku hakkında bilgim yok maalesef
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Süper moto tarzı cr 250r var hondanın 2.ellerine bir bak temizini bulmak zor olur ama keçi gibidir mübarek.
bakarım ama fiytlar uçuyordur..

CBF150 al titreşim , sağlamlık , konfor derdin olmasın.Ben o motorla yeri geldi otobana girdim , yeri geldi dağ bayır tarlaya bile girdim.Cross almana hiç gerek yok.

altımda küçük kalıyor biraz.. onuda denedim ama ne yalan sölim tipi hoşuma gitmiyor..
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
mezit'im mal aşağıdaki resimdeki ise bu sele ile uzun yol seni bozar düşüncesindeyim ,
ayrıca sen buna oturunca cruiser gibi arkası düşer bunun adamım :cherry:



şaka bir yana yaşadığın yer ve gezilecek civarlar için güzel seçim , uzun yolu benim gözüm yemez :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
mezit'im mal aşağıdaki resimdeki ise bu sele ile uzun yol seni bozar düşüncesindeyim ,
ayrıca sen buna oturunca cruiser gibi arkası düşer bunun adamım :cherry:



şaka bir yana yaşadığın yer ve gezilecek civarlar için güzel seçim , uzun yolu benim gözüm yemez :)

aynen kanka buu yeni sele olmamı buna..
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
bayadır araştırdım ama bana uygun onu gördüm 125lik nere 250lik nere dimii..

Valla arkadaşım performansı ve kaliteyi sadece cc yüksekliğinde arıyorsan diyecek bir şeyim yok. ; eğer harcayacağım parayla asfaltta ve arazide kaliteli bir motora binerim diyorsan Karion'u öneririm.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
wıışşşş
Valla arkadaşım performansı ve kaliteyi sadece cc yüksekliğinde arıyorsan diyecek bir şeyim yok. ; eğer harcayacağım parayla asfaltta ve arazide kaliteli bir motora binerim diyorsan Karion'u öneririm.

çok fazla tecrübem yok yakinen tanıdığım motor bunlar çeşitliğe bakamadım biraz sabit fikirlilikte var şahsımda..
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
xt 125 R cross (pirelli scorpion lastiği takarsan hem asvalt hem çok abartılı yol olmamak şartıyla toprakta gidersin.)

xt 125 x süpermoto. Bir bak sahibindende. Kanuninin sıfırına temiz 2.el bulabilirsin. Titreşim az ama selesi uzun yolda ağrıtır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst