Geçmiş olsun...
Seni uzun zamandır takip ediyorum,gerçekten yazışmalarında da düzgün bir insan olduğun kanısına vardım.
Açıkcası karar senindir,ancak bir kazada bırakıp gitmek sizin gibi ölümle burun buruna yaşayan bir insan için garip geldi.
Böyle bir şeyi düşünsem kendime direk şu soruyu sorardım heralde,"araba kazası yapsam arabayı bırakırmıydım" 2.soru ise "amişler gibi mi yaşardım" yani her aletin bir riski var...Risksiz yaşam olmaz,yaşamın kendisi bile bir risktir.Bunu en iyi siz bilirsiniz mesleğinizden kaynaklı.
Karar senindir tabi ki,biz ancak saygı duyarız.
Senin için hayırlısı neyse o olsun.