- Katılım
- 20 Nis 2007
- Mesajlar
- 441
cok gecmıs olsun da motoru nıye bırakıyorsunkı ben ılk kazamda arabaya on soldan carptım havada uctum ıkıncı kazamda belkı gormussundur dereye uctum ama motoru bırakmam oyle ufak tefek kazalarla bırakılmaz motor yınede karar senın ne dıyebılırımkı sen boyle bı kazadan sonra motoru bırakıyorum dıyorsan motor aşkın yalanmıs olesıne bınıyormussun derım bence