1 senedir kullandığım motorumu satıp aranızdan ayrılmaya karar verdim

Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
cok gecmıs olsun da motoru nıye bırakıyorsunkı ben ılk kazamda arabaya on soldan carptım havada uctum ıkıncı kazamda belkı gormussundur dereye uctum ama motoru bırakmam oyle ufak tefek kazalarla bırakılmaz motor yınede karar senın ne dıyebılırımkı sen boyle bı kazadan sonra motoru bırakıyorum dıyorsan motor aşkın yalanmıs olesıne bınıyormussun derım bence
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
cok gecmıs olsun da motoru nıye bırakıyorsunkı ben ılk kazamda arabaya on soldan carptım havada uctum ıkıncı kazamda belkı gormussundur dereye uctum ama motoru bırakmam oyle ufak tefek kazalarla bırakılmaz motor yınede karar senın ne dıyebılırımkı sen boyle bı kazadan sonra motoru bırakıyorum dıyorsan motor aşkın yalanmıs olesıne bınıyormussun derım bence

katılıyorum, ortada zaten bir motor aşkı olmadığı belli
hayatında başarılar arkadaşım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst