Paradan 6 sıfır atılırken sanki ülkede hiç enflasyon yokmuş gibi bastılar o paraları. Belki de sırf "prestij" olsun diye yaptılar bilemiyorum. Başlangıçta 1 kuruşun madeni değeri yine 1 kuruşa yakındı 1,3 kuruş falandı. Sonradan her şeye zam geldiği gibi hurda metallere de zam geldiği için metal olarak hurda değeri zamanla 2-3 kuruş seviyesine geldi. Piyasaya çıktıktan sonra birkaç ay içinde bunu farkeden bazı açıkgözler piyasadan bütün bir kuruşları toplayıp eriterek sattılar. Şuanda etrafta gördüğünüz bir kuruşlar ya yeni basılmışlardır yada milletin evinde kumbaralarda kaldığı için toplanamamışlardır.
Bu arada satıcıların 70 lira yerine 69,99 gibi fiyatlar yazmasının yasaklanması gerek. Yada yasaklamasınlar. Göndersinler bir memur alışveriş yaptırsınlar. O bir kuruş para üstü verilmezse bassınlar cezayı.