- Katılım
- 11 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,209
bir siyasi partinin seçmeni olmak ya da bir liderin takipçisi olmak "kulluk" ise bu konuda kendine adıyla sanıyla "atatürkçü" diyenlerin bu kulluğun ne yanına düştüğünü de bir yorumlarsın artık.
hesabın hem matematiksel hem de mantık olarak hatalı.
matematiksel hata ilk satırda 108 bulup ikinci satırda 118 kullanman.
bu mühim değil.
mantık hatası şu ki katma değer vergisi minibüsteki elden ele uzatma gibi tahsil edilir.
yani her seferinde KDV eklenmez.
100 lira + kdv olarak aldığınız malı 100 lira + kdv şeklinde şeklinde satarsanız kdv borcunuz çıkmaz, kar ve zarar etmezsiniz.
üzerine koyulan kar haricinde mal her el değiştirdiğinde üzerine kdv eklenmez.
Bu savunmaya göre nohut pahalı değildir , 14 lira da değildir . Cehape zihniyeti yanlış kdv hesaplarıyla nohutu 14 liraymış gibi göstermektedir. Sizin bakkalda nohuta 14 lira vermeniz basit bir hesap hatasıdır. Zaten nohut aslında fetöcü yemeğidir, o da olmazsa pkklı yemeğidir. Ele geçen sığınaklarda zaten hep nohut stoklamıştır törörizler.