1 Haziran 2007 - İstanbul - Bilecik - İstanbul Turu

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
kutlarım.Fotolardan çok keyif aldım.Marmok'a bekleriz.:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Abicim O motorun üzerine o kadar çok yakışmışsın ki
Allah'ım seni o motorun üstünden indirmesin.
Güzel gezi olmuş .. tebrikler..
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
kutlarım.Fotolardan çok keyif aldım.Marmok'a bekleriz.:rendeer:

Teşekkürler. Marmok nedir?

Abicim O motorun üzerine o kadar çok yakışmışsın ki
Allah'ım seni o motorun üstünden indirmesin.
Güzel gezi olmuş .. tebrikler..

Sağol hocam, bende inmek istemiyorum zaten :queen: Gezi gerçekten güzeldi, insllh bir dahaki sefere MT gurubuna katılabilirim...

Shadow.Man
gıpta etmemek elde değil. sihir gibi. bu fotoğrafların yükseğini bir kataloğa koysan çok rahat reklam fotoğrafı işlevi görür. hele arka tekerleğin... tekerleği icat eden adam, icat ettiği şeyin bu hale geldiğini görseydi ağlardı herhalde! heybet bu kadar mı elle tutulur? yalnız dizüstü bilgisayar için yan çanta daha iyi bir fikir. ben de sırt çantama koyup gidiyordum, kaza yapınca çanta bir tarafa, bilgisayar bir tarafa fırladı. çok sağlıklı değil.

Bir ara sırt çantası düşünmüştüm, şimdi hepten vazgeçtim... Yaşasın yan çantalar :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sanırım bayılmak üzereyim, motor senden yakışıklı, sen motordan :mrgreen: :santa:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Sanırım bayılmak üzereyim, motor senden yakışıklı, sen motordan :mrgreen: :santa:

:) Sağol Dishy ne diim. Beni bilememde, motorumu sewiyorum gerçekten. Her garajın önünden geçişimde bir bakışırız kendisi ile. Boynu bazen çok bükük durur neden binmedim diye, hemen kuşanır aşağı inerim saat kaç olursa olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst