kutlarım.Fotolardan çok keyif aldım.Marmok'a bekleriz.:rendeer:
Abicim O motorun üzerine o kadar çok yakışmışsın ki
Allah'ım seni o motorun üstünden indirmesin.
Güzel gezi olmuş .. tebrikler..
Shadow.Man
gıpta etmemek elde değil. sihir gibi. bu fotoğrafların yükseğini bir kataloğa koysan çok rahat reklam fotoğrafı işlevi görür. hele arka tekerleğin... tekerleği icat eden adam, icat ettiği şeyin bu hale geldiğini görseydi ağlardı herhalde! heybet bu kadar mı elle tutulur? yalnız dizüstü bilgisayar için yan çanta daha iyi bir fikir. ben de sırt çantama koyup gidiyordum, kaza yapınca çanta bir tarafa, bilgisayar bir tarafa fırladı. çok sağlıklı değil.
Sanırım bayılmak üzereyim, motor senden yakışıklı, sen motordan :mrgreen: :santa: