1 Haziran 2007 - İstanbul - Bilecik - İstanbul Turu

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Bir tane buldum, ama tam gözükmüyor, daha iyisini arıyorum:

V-RodBagger4.jpg
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
cam ve çanta konusunda hoşuna giden neyse onu yap.
benim fikrim;
bu motor diğer harleylerin yanında daha spor bir motor. ön cam motoru klasikleştiriyor yani ağırlaştırıyor bence. softail gibi bir model olsaydı cam tak derdim. dedigim gibi bence cam bu motosikletin spor havasını bozuyor, daha ağır bir hava katıyor.
çanta konusuna gelince, çantasına göre değişir ama görüntü açısından bence takmamak en güzeli.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Valla tanıtım fotoları sandım dı.....Tebrik etmek lazım abini....

Motoru da özgürlüğe kavuşturduğun için ayrıca teşekkür ederim...

Ama ne yola gider o motor beee.....Ne zevkli olmuştur....:cat:

E tanıtım fotosu bir nevi. Kendisini foruma tanıtıyoruz :) İlk fotoyu cepten çekmiştim, iğrenç çıkmıştı :pale:

Yol gerçekten zevkli idi. Otoban değilde, Gölpazarı - Taraklı arasındaki yol muhteşem zevkli geçti, yer yer düzlükler vardı uzun, orada zevkle 90km civarı, püfür püfür. Yumuşak virajlar vardı, onlar da ayrı bir keyifti. Çok keyif aldım yolculuktan, ağzım kulaklarımda :cherry:

cam ve çanta konusunda hoşuna giden neyse onu yap.
benim fikrim;
bu motor diğer harleylerin yanında daha spor bir motor. ön cam motoru klasikleştiriyor yani ağırlaştırıyor bence. softail gibi bir model olsaydı cam tak derdim. dedigim gibi bence cam bu motosikletin spor havasını bozuyor, daha ağır bir hava katıyor.
çanta konusuna gelince, çantasına göre değişir ama görüntü açısından bence takmamak en güzeli.

Sana tamamen katılıyorum esasında. Ama otobanda hızlanınca, rüzgardan kahroluyor insan! Şehir içinde hiç ihtiyaç yok haliyle, özellikle yağmursuz havalarda kullanmayı düşündüğümden.

Çanta ise ayrı bir sorun. İşe giderken motorla gitmek istiyorum ama notebook bilgisayarı nereye koyacağım onu düşünüyorum kara kara!

Gerçek Harley'ciler ile V-rod'çular ayrılmış durumda zaten. V-rod'çular HOG turlarına giderken çekiniyorlar, laf ederler diye, korkarak gidiyorlar :) :) :)

Bir çanta örneği de burada. Bu çantanın altı siyah, üstü krom renkli olanları var, onu düşünüyorum:

Vrod1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili kardeşim ilk açtığınız topic ten beri ne yapacak alışabilecekmi filan derken bütün yazılarınızı takip ettim..hatta bazen sizin adınıza endişelendim..ama kendi kendime iş güç sahibi delikanlılığı atlatmış aklı başında birine benziyor herhalde dikkat eder diye de kendi kendimi teselli ettim..ama görüyorumki maşallah olayı atlatmış sayılırsınız..tebrik ederim..ilk defa motor alacaksınız alırkende 300 kğ lık virod alacaksınız ve bilecik gezisine çıkacaksınız..gerçekten tebrik ederim..allah kaza bela vermesin ve huzur içerisinde binin ...b.çekmeceye tekrar gelirseniz size bir kahve ikram etmek isterim..hoşca kalın esen kalın
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
sevgili kardeşim ilk açtığınız topic ten beri ne yapacak alışabilecekmi filan derken bütün yazılarınızı takip ettim..hatta bazen sizin adınıza endişelendim..ama kendi kendime iş güç sahibi delikanlılığı atlatmış aklı başında birine benziyor herhalde dikkat eder diye de kendi kendimi teselli ettim..ama görüyorumki maşallah olayı atlatmış sayılırsınız..tebrik ederim..ilk defa motor alacaksınız alırkende 300 kğ lık virod alacaksınız ve bilecik gezisine çıkacaksınız..gerçekten tebrik ederim..allah kaza bela vermesin ve huzur içerisinde binin ...b.çekmeceye tekrar gelirseniz size bir kahve ikram etmek isterim..hoşca kalın esen kalın

Cemal Bey, yazılar için teşekkürler. İlk başta bende de çok endişe vardı, ne tekim yazılarımdan anlaşılmıştır. İlk destekçilerimden DenizciMuzaffer ile aldığım gazla gidiyorum :)

Şaka bir yana, ufakken anormal çok bisiklete binerdik, hala o zamanlardan kalma reflekslerim devreye giriyor ben bile şaşırıyorum. Motora daha kolay alışmama çok yardımcı olduğuna inanıyorum bu gençken bisiklete binmenin.

Motor kesinlikle biraz yetenek istiyor, eğer o var ise ucundan, bir de biraz olgunluk var ise (hani show yapma ihtiyacı vs yok ise) dikkatle ama korkmadan kullanılırsa oluyor sanki. Ama Ikarus Sendromu hala beynimin bir köşesinde, en çok onda dikkat etmem gerekiyor.

Yorumlar için teşekkürler tekrar, Büyükçekmece'ye gelirsem (bilemiyorum o olaydan sonra artık :) ) acı kahvenizi içerim...

Saygılarımla,
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Merhaba ; :)

Öyle fotolar bulmuşsunuz ki insanın beğenmemesi çok zor :) tam olarak beğenmedim diyemiyorum çok şık durmuş... ancak ben şehir içinde kullanacak olsam şıkta olsa arkaya çanta koymazdım sanırım...

bende Nemrut arkadaşımız gibi düşünüyorum... :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Evet durum anlaşıldı o zaman. Bu camların ve çantaların kolay çıkarılıp takılanları var, en iyisi ondan almak. Şehir içinde ve gerekmeyen yerlerde çıkartılır, uzun yollarda takılır. En iyi çözüm bu gibi gözüküyor.

Bende tam içime sindirememiştim zaten. Teşekkürler yorumlar için.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
shadow adam yaktın vallah siteyi yaaa:cat:
Her bir tarafım şişti ne diyeyim:queen: emeklerine sağlık, site de böyle estetize şeyler harika oldu.
Çanta konusuna gelince. Şekil şemal endişeleri anlaşılır bir şey elbette. Ancak sen zamanla fulltime motorcu olacaksın. Taksi ye bile bindiğinde daral gelecektir. Bu yüzden geziydi, şehiriçiydi muhakkak bagaj-çanta lazım oluyor. Hatta şart diyebilirim. Dediğin gibi, tak çıkar olabilir çantalar ancak zamanla yerinden hiç sökmediğine sen de şaşıracaksın. Deme di deme:cat:

Ön cam işine gelince, uzun yıllar motora bineceğinden, bence o da şart ve iyi olur. Kış ayazlarında adam rüzgardan nereye saklanacağını şaşırıyor motor tepesinde. Saglık için en iyisi cam. Göğsüne vuran hava zamanla hasta edebilir.

Maceralarının devamını bekliyorum hevesle.(Nasıl? çok yorulmadın değil mi? Dediydim ben sana :p)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Helal olsun abi sana.Ne diyeyim ki.Ama bu kadar kısa sürede motosiklete bu kadar alışıp kazasız belasız kullanabilmende aklının başında olmasının ve olgunluğunun katkısı büyük.Lütfen genç motorcu arkadaşlar buna benzer işlere girmesinler.Fotolar ve makina ise şahane:cat:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Abi hersey bi yana makine cok guzel resimler super shadow abı senın bu makıneyı aldıgın gunu teslım almadan oncekı mesajlarını aldıgın zaman besıktasda cektıgın cıleyle karısık zevkı hepsını bılıyorum ama helal olsun sana gezı yazılarına basladın ama bu makıneyede gezı yazısı yakısır tabe bız hala tarzımızı bulamadık sımdılık ısı ogrenıyoruz ıstanbul trafıgınde pratık yapıyoruz benım dusuncem 5 yıl motor kullanmıs kılometre yapmıs bırını tecrubesı ıstanbulda o trafıkte karmasada o asfalt kalıtesınde motor kullanmıs bırının 1 senesıne esdeger lastıgın duz bassın abı kımse tutamaz senı ayrıca makınenın sesını cok merak edıyorum bu tarzın herseyı bı yana sesı bı yana herkese ıyı surusler :queen:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
shadow adam yaktın vallah siteyi yaaa:cat:
Her bir tarafım şişti ne diyeyim:queen: emeklerine sağlık, site de böyle estetize şeyler harika oldu.
Çanta konusuna gelince. Şekil şemal endişeleri anlaşılır bir şey elbette. Ancak sen zamanla fulltime motorcu olacaksın. Taksi ye bile bindiğinde daral gelecektir. Bu yüzden geziydi, şehiriçiydi muhakkak bagaj-çanta lazım oluyor. Hatta şart diyebilirim. Dediğin gibi, tak çıkar olabilir çantalar ancak zamanla yerinden hiç sökmediğine sen de şaşıracaksın. Deme di deme:cat:

Ön cam işine gelince, uzun yıllar motora bineceğinden, bence o da şart ve iyi olur. Kış ayazlarında adam rüzgardan nereye saklanacağını şaşırıyor motor tepesinde. Saglık için en iyisi cam. Göğsüne vuran hava zamanla hasta edebilir.

Maceralarının devamını bekliyorum hevesle.(Nasıl? çok yorulmadın değil mi? Dediydim ben sana :p)

Kolay sökülebilir takılabilir çanta ve cam alacağım, yoksa olmayacak dediğin gibi. Baktım sökmüyorum hiç, e demek ki ihtyaç varmış :) Şimdilik kış aylarında düşünmüyorum açıkçası kullanmayı, biraz daha zevk amaçlı benimki, güzel havalarda. Ama ilkbahar/sonbahar aylarında güzel hava olurda hava soğuk olur, o zaman cam çok işime yarar gerçekten.

Maceraların devamı gelecek inşallah ama tek başına hiç zevkli olmuyor gerçekten. Hep hayal ettiğim şöle gurup ile çıkmak. Sürekli takipteyim siteyi valla.

Yorulma konusunda gelince, beni en çok otoban yordu. Neden dersen, otobanda gitmekten çok haz etmedim, bitsin diye gittim. Virajlı hafif dönemeçli, 80-90 ile gittiğim yollardan çok daha zevk aldım. Ama 530km bayağı yordu, hele kuyruk sokumum her 60-90dk bir dayanılmaz ağrıdı, durdum mecburen. Sürücü ve artçı koltuğunu (artık motor dilinde ne deniyorsa) değiştireceğim ilk iş. Bir de cam ile çanta aldım mı, kimse durduramaz beni :bounce:

Helal olsun abi sana.Ne diyeyim ki.Ama bu kadar kısa sürede motosiklete bu kadar alışıp kazasız belasız kullanabilmende aklının başında olmasının ve olgunluğunun katkısı büyük.Lütfen genç motorcu arkadaşlar buna benzer işlere girmesinler.Fotolar ve makina ise şahane:cat:

Özellikle her mesajımda uyarı yapmaya çalışıyorum. Herkesin kendi tecrübesi, deneyimi, kabiliyeti söz konusu. GENÇ ARKADAŞLAR LÜTFEN DİKKAT, EĞİTİM ALMADAN, KENDİNİZİ HAZIR HİSSETMEDEN ÇIKMAYIN YOLLARA, YAPMAYIN ÇILGINLIK, VE HER ZAMAN TAM KORUMA!!!

Fotolar için teşekkürler, ben de beğendim, iyi çekmiş bizim birader :) Benim cep tel ile çektiğim iğrenç fotolardan sonra gözüme hitap etti açıkçası...

Abi hersey bi yana makine cok guzel resimler super shadow abı senın bu makıneyı aldıgın gunu teslım almadan oncekı mesajlarını aldıgın zaman besıktasda cektıgın cıleyle karısık zevkı hepsını bılıyorum ama helal olsun sana gezı yazılarına basladın ama bu makıneyede gezı yazısı yakısır tabe bız hala tarzımızı bulamadık sımdılık ısı ogrenıyoruz ıstanbul trafıgınde pratık yapıyoruz benım dusuncem 5 yıl motor kullanmıs kılometre yapmıs bırını tecrubesı ıstanbulda o trafıkte karmasada o asfalt kalıtesınde motor kullanmıs bırının 1 senesıne esdeger lastıgın duz bassın abı kımse tutamaz senı ayrıca makınenın sesını cok merak edıyorum bu tarzın herseyı bı yana sesı bı yana herkese ıyı surusler :queen:

Farkında değilim, takipçim çokmuş :) Bazı arkadaşlar "bakalım ne zaman patlayacak bu" dedi içinden bence ama inşallah olmaz öyle bir şey. İstanbul'da trafikte kullanmak, dediğin gibi, çok hızlı öğretiyor insana herşeyi. Ama bu trafikte kullanmak hiç zevkli değil, ufak bir scooter ile çok daha fazla zevk alınabilir. Bir de motor bir ısınıyor bu sıcakta (ki daha başlamadı sıcaklar) altımda sanki bir kalorifer var!

Ses konusunda haklısın, ama benim motor bilindiği üzere klasik Harley'lerden değil. Dolayısı ile sesi de biraz farklı, www.1130cc.com sitesinde "Jetgiller'in Motoru" gibi ses çıkıyor diyorlar :) Ona da çözüm buldum da, buralarda yapabilirler mi doğru düzgün onu bilemiyorum. Bakacağız artık...

"Lastiğin düz bassın" lafını tuttum...

Abiciim motor reklemı gibi olmuşşş wallaaaa :rendeer:

Sağol hocam, komisyon alıyorum satışlardan da :queen:
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotograflar süper , aksesuar sevmeyen biri olduğum için vrod benim olsaydı ole bırakırdım :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Abicin nettin sen! aynı tarihlerde bende o yoldaydım ben de uzun yol videom ile fotoğrafları hazırlıyorum az sonra koyacağım. Gitmeden evvel konuşuyorduk ama gideceğinden bahsetmemiştin :) Tavsiyen üzerine gidişi Taraklıdan yaptım yol mükemmeldi. 120 foto ve 3 saatlik videoyu işlemek kolay olmuyor :)

http://www.motosiklet.net/forum/gez...bilecik-turu-bol-fotograf-ve-yol-videosu.html

Abi sorma, oraya gideceğim diyordum ama bu kadar erken olacağını bende tahmin etmemiştim. Bileck'te işim vardı, gitmişken motorla gittim. Nasıl beğendin mi Taraklı yolu'nu. Ben çok beğendim açıkçası, benim için süperdi.

Senin fotoları merakla bekliyorum, eminim çok daha güzel ve bol fotoğraf vardır...

fotograflar süper , aksesuar sevmeyen biri olduğum için vrod benim olsaydı ole bırakırdım :)

Yarama tuz basmayın! İhtiyaçtan koyacağım, mecburen ne yapalım artık. Aksesuarları çıkartır öyle çekerim bundan sonraki fotoları, negatif yorum almak bu zamandan sonra zor gelir bana :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Of of of, manzara bahane motor şahane:cat: Resimlerden birini arka plan yaptım walla:) Geçen gün senin motorun aynısından Moda tarafında gördüm, sırf arka tekerleği seyretmek istediğimden geçemedim trafikte, usul usul arkasından gittim. Kız arkadaşım da çok beğendi motoru, kıskanmadım da değil hani:p
Sadece notebook için yan çanta alacaksan diye söylüyorum, Axo'nun sert sırt notebook çantaları var, 100 eu falan, onlardan alırsan notebook sorunun çözülür. Ben de işe gidip gelirken notebook taşıyorum, o çantadan almaya değmez diyerekten, orjinal çantasını sırtıma çapraz asıyorum gayet dengeli oluyor.
Camı da çok büyük tutmazsan iyi olur bence, senin motor oldukça sportif görünüyor, renkli küçük bir cam da işini görebilir.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Sevgili Shadowman,

yan çanta olayı zaten kolay. Kullanacağın zaman takarsın, istemediğin zaman çıkartırsın.

Rüzgarlığa gelince, bahsettiğin küçük boylar gayet güzel duruyor. Nerde kaldı ki naked motorlarda bile kalıplarına orantılı olarak rüzgarlık takılıyor.

Ayrıca, kullandığın motor bir cruiser. Ne rüzgarlık ne yan ne de arka çanta garip durmaz. Ama zevk meselesi tabii ki...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
Evet durum anlaşıldı o zaman. Bu camların ve çantaların kolay çıkarılıp takılanları var, en iyisi ondan almak. Şehir içinde ve gerekmeyen yerlerde çıkartılır, uzun yollarda takılır. En iyi çözüm bu gibi gözüküyor.

Bende tam içime sindirememiştim zaten. Teşekkürler yorumlar için.

Bencede en iyi çözüm bu. Çantayı gerekli olduğu zaman takabilirsin. Cam ise sürekli durabilir. Görüntüyü bozacağını sanmıyorum. En önemlisi senin zevkin. Nasıl içine siniyorsa öyle yap.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
Shadow.Man
gıpta etmemek elde değil. sihir gibi. bu fotoğrafların yükseğini bir kataloğa koysan çok rahat reklam fotoğrafı işlevi görür. hele arka tekerleğin... tekerleği icat eden adam, icat ettiği şeyin bu hale geldiğini görseydi ağlardı herhalde! heybet bu kadar mı elle tutulur? yalnız dizüstü bilgisayar için yan çanta daha iyi bir fikir. ben de sırt çantama koyup gidiyordum, kaza yapınca çanta bir tarafa, bilgisayar bir tarafa fırladı. çok sağlıklı değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst