- Katılım
- 29 May 2016
- Mesajlar
- 553
- Konu Yazar
- #1
hep hükumeti suçlamayın, nüfus çok nüfus. kalabalık nüfusta ülke yönetmek kolay değil.
hep hükumeti suçlamayın, nüfus çok nüfus. kalabalık nüfusta ülke yönetmek kolay değil.
R25 kullandığım için söylüyorum:
1 eylül fiyatı 23.400 tl olacak.Almayı düşünen varsa elini çabuk tutsun.Yatırım olsun diyen de varsa hemen alsın.
A L M A Y I N
Lütfen elini çabuk tutma güzel kardeşim , 2. el al bişey kullan , sen sıfır km almak için elini çabuk tuttukça gelecek yıl 26.88888 tl olacak bu melet , devlet de vergi indirimi yapmayacak , bu kadar basit
Hatırlarsanız yıllar önce otomobil satışları düşünce sanayiciler devlete baskı yaptı ve ötv indirimi yapılmıştı , benzer bir durumu oluşturmak bizim elimizde , ama elinizi çabuk tutarsanız olmaz bu iş....
Sanki zammı motor firmaları yapıyormuş gibi millet yine cezayı kesmiş, ama Allah dünya lideri reisimizi başımızdan eksik etmesin.
Yakında kuru ekmeğe muhtaç kaldığımızda ben zamanında nasıl aldanmışım diye kıçını kaşıyacak kesim gene sessiz.. Herkes aldatıldım deyip işin içinden çıkıyor. Ama en son aldatıldığınızı anladığınızda çok geç olacak..
Hadi selametle..
Harbiden hazırım. Çeyreğine bile ulaşamıyorum.Senin kafaya ulaşmak için millet servet ödüyor. Kıymetini bil derim.