1 Eylülden Sonra %20 lik gümrük zamı geliyor.

Katılım
29 May 2016
Mesajlar
553
Evet arkadaşlar Yamaha bir çok kişiye şu mesajı attı:



1 Eylule kadar Aldınız aldınız almadınız bam bam bam
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Sadece almayanlara mı bam bam bam ?

Bence satıcılara da BAM BAM BAM.:farao:
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Geçmiş olsun.%10 fakirleşmiştik bu sene zaten.%20'de bu al sana %30 alım gücüm düştü.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Sanki zammı motor firmaları yapıyormuş gibi millet yine cezayı kesmiş, ama Allah dünya lideri reisimizi başımızdan eksik etmesin.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
hep hükumeti suçlamayın, nüfus çok nüfus. kalabalık nüfusta ülke yönetmek kolay değil.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
R25 kullandığım için söylüyorum:

1 eylül fiyatı 23.400 tl olacak.Almayı düşünen varsa elini çabuk tutsun.Yatırım olsun diyen de varsa hemen alsın.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
R25 kullandığım için söylüyorum:

1 eylül fiyatı 23.400 tl olacak.Almayı düşünen varsa elini çabuk tutsun.Yatırım olsun diyen de varsa hemen alsın.

A L M A Y I N

Lütfen elini çabuk tutma güzel kardeşim , 2. el al bişey kullan , sen sıfır km almak için elini çabuk tuttukça gelecek yıl 26.88888 tl olacak bu melet , devlet de vergi indirimi yapmayacak , bu kadar basit

Hatırlarsanız yıllar önce otomobil satışları düşünce sanayiciler devlete baskı yaptı ve ötv indirimi yapılmıştı , benzer bir durumu oluşturmak bizim elimizde , ama elinizi çabuk tutarsanız olmaz bu iş....
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
A L M A Y I N

Lütfen elini çabuk tutma güzel kardeşim , 2. el al bişey kullan , sen sıfır km almak için elini çabuk tuttukça gelecek yıl 26.88888 tl olacak bu melet , devlet de vergi indirimi yapmayacak , bu kadar basit

Hatırlarsanız yıllar önce otomobil satışları düşünce sanayiciler devlete baskı yaptı ve ötv indirimi yapılmıştı , benzer bir durumu oluşturmak bizim elimizde , ama elinizi çabuk tutarsanız olmaz bu iş....

Zamdan sonra almasınlar.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,656
millet hala firmaları suçluyor kusura bakmayın ama siz de akıl olmadıktan sonra sırtınıza binip deeh diyen çok adam olacaktır.

Zammın sorumlusu bizzat ankara da sarayda oturan şahıs ve arkadaşlarıdır.
Ampül partisinin destekçileri ensesi kalın zamlardan etkilenmiyorlar ama biz etkileniyoruz arkadaş
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Sanki zammı motor firmaları yapıyormuş gibi millet yine cezayı kesmiş, ama Allah dünya lideri reisimizi başımızdan eksik etmesin.

aynen evet, reis başımızda olsun hep. allah onu başımızdan eksik etmesin. o olduğu sürece kıçımız doğrulmayacak gerçi ama olsun iyi adam karizmatik.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Yakında kuru ekmeğe muhtaç kaldığımızda ben zamanında nasıl aldanmışım diye kıçını kaşıyacak kesim gene sessiz.. Herkes aldatıldım deyip işin içinden çıkıyor. Ama en son aldatıldığınızı anladığınızda çok geç olacak..

Hadi selametle..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://www.youtube.com/watch?v=y17PS89Jh3U


Zam böylemi geldi ? :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Arkadaşlar bu zamın sonu yok.zam geliyor al zam geliyor al nereye kadar ? O zaman sadece oturup motosiklet parası biriktirelim masraf olmasın diye yemek de yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Yakında kuru ekmeğe muhtaç kaldığımızda ben zamanında nasıl aldanmışım diye kıçını kaşıyacak kesim gene sessiz.. Herkes aldatıldım deyip işin içinden çıkıyor. Ama en son aldatıldığınızı anladığınızda çok geç olacak..

Hadi selametle..

sorma konuşanlar belli kişiler sadece belli kişilere zam geliyor sanki.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
zammı bekleyip alalım ki devletimize daha çok vergi verelim.
Geçen o kadar yaşlı meclis başkanı 2012 arabaya biniyordu , ne kadar fedakar insanlar , bereket aldılar bir mercedes.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:flower::flower::thumleft::flower::thumleft::queen: 4 gözle bekliyorum yeni fiyatları çok heyecanlı gönlüm 250cclerin 30 bin olması.o günleri de görücez inşallah yarabbimm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satış adetleri belli olunca göreceğiz kim aldı kim alamadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst