- Katılım
- 28 Ocak 2006
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #21
OOOO harika olmuş Vallahi... Süper yorumlar gelmiş
Tekrar okuma zahmetine katlanıp yorum yapma inceliğini gösteren tüm ikiteker sever arkadaşlarıma çok ama çok teşekkür ediyorum. İşte budur... Biliyorum ki teknik olarak yana düşmekte olan 150 kiloluk motosikleti de ne kadar güçlü olursanız olun tutamazsınız. Benim derdim capoyu kullanamamak değil sadece bu cüssedeki bir aletin artı dezavantajlarından ne kadar etkilenirim onu öğrenebilmek. Zaten düşürdüğümde müdahele bile etmem. Özetle şudur: Malumdur ki Türkiye koşulları için en avantajlı olan endurodur ve ne tesadüftür ki ben de bir enduroseverim. Sahibinden com da bir arkadaş yazmış; Capoyu bir heves aldım ama kullanamadım diye. İşte beni tedirgin eden bu. Motosiklet aşığı insanların kendim dahil, çabucak hevese kapıldıklarını ve bu hevesin peşine gözünü kapatıp gittiklerini iyi biliyorum. Hevese kapılıp hata yapacak yaşta ve ekonomik durumda değilim. E almışken de hem güçlü olsun, hem sağlam olsun, hem uygun olsun diye kastırmamın sebebi de bundandır. Şimdi e sen de peri padişahının kızını istiyorsun diyenler çıkabilir ama eminim ki beni çok iyi anlayan arkadaşlarım olacaktır. Son olarak şudur ki açıkçası caponord ve GS 1150 arasında kalmış bir insanım. Ama ikisi de bana yok kardeşim sana verilecek kızımız yok derlerse ne yapalım biz de haddimizi bilip daha mütevazı olanlara bakarız
Saygılarımla...