- Katılım
- 28 Ocak 2006
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
Çok uzun zamandır enduro araştırıyorum tabiri caizse aklım beynim dönmüş durumda. Hergün farklı bir marka farklı bir model alıyorum kafamda... 1000 cc ve üzeri morosikletlere bakıyorum. En son Caponord almaya karar verdim uygun fiyata da buldum kredi çekip alacağım. Tam o sıra bir capocu arkadaş sen buna binemezsin dedi. Aletin yanında durdum adam haklı. Dev gibi bir şey binerim binmesine de sorun durabilirmiyim? Dursam da ayakta kalabilirmiyim? Geri geri gitme işini hiç aklıma bile getirmiyorum. Değerli arkadaşlarım boyum 1.71, kilom 74 yaşım 42. (Yaşıma ve kiloma göre gücüm kuvvetim yerinde evelallah
) Lütfen bana yardım edin. 5 ila 10 bin TL civarında bir enduro almak istiyorum. (Kredi çekip alacağım) araştırdığım ve beğendiğim modeller şunlar: BMW 1150 GS, CAPONORD 1000, SUZUKI DL 1000, YAMAHA XTZ 750, Sormak istediğim şudur ki... Ben bu motosikletlerin hangisini kullanabilirim? Hangisini alayım? Farklı marka ve model önerilerine de açığım. Amacım sadece uzun yol yapmak arasıra şehir içinde de kullanmak. 15 yaşından beri motosiklet kullanıyorum anlayacağınız 1000 cc motosiklet alıp üstüne biner binmez basıp bir duvara yapışacak kadar acemi değilim. bu zamana kadar ciddi anlamda 250 cc den büyük motosiklet de kullanmadım denebilir. 200 lük kros kullanmışlığım var ve hatrı sayılır bir yüksekliği vardı ve zorlanmadan kullandım. Şu anki motosikletim de 250 lik cruiser. Şimdiden fikir belirtecek herkese çok teşekkür ediyorum saygılarımı sunuyorum.