Vay vatan hainleri sizi. 2023'te herseyin duzelecegine dair kesin bir ispat sunacagim simdi size, akliniz sasacak. Asagidaki grafigi cok dikkatli inceleyin:
http://s9.postimg.org/3ojnpyrzz/Screenshot_20180409_224845.png
Gormekte oldugunuz grafik, son 5 senede, 1 TL'nin ne kadar dolar alabildigini gosteriyor. Mesela 5 sene once 1 TL 57 cent alabiliyorken, bugun 25 cent bile alamamakta. Yuzeysel bakinca kotu gozukuyor ancak daha dikkatli bakin. Farkettiyseniz grafik neredeyse lineer, yani duz bir cizgi seklinde. Peki bu ne demek? Bu cizgi bir gun x-ekseni ile kesisecek demek... Peki o zaman ne olacak biliyor musunuz? Iste cok ilginc olan da o.
Hemen kisa bir hesap yapalim. Son 5 senede 1 TL 30 cent deger kaybettigine gore, kalan 25 cent degerini de 4, bilemediniz 4.5 sene icinde kaybedecek. Yani cizgi 2023 yilina girmeden hemen once x-ekseni ile kesisecek. Yani 2023 yilina girdigimizde 1 TL tam tamina 0 dolara esit olacak! Yani dolardan bagimsizligimizi kazanacagiz! Emperyalist gucler, faiz lobisi, dolar lobisi hic bir sey yapamayacaklar, cunku ekonomimiz uzerindeki etkileri yok olmus olacak...
Seneler once 2023 yili derken aslinda bize bu mujdeyi veren hukumetimizin dahiyane ekonomi yonetiminin cok gizli plani bu olmali. Ust akil, hic beklemedigi bir anda, birdenbire karsisinda tam bagimsiz ve guclu Turkiye ile karsilasacak, akli alt-ust olacak! Ver mehteri.
Edit. Saka maka grafik harbiden lineer yaw. Hic iyi diil.