09.04.2018 EURO kuru . tarihe not düşelim

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Euro para cinsinin türk lirası fiyatlamasının 5 liranın üzerine çıktığı gün bugündür.
ayrı bir başlık açılmasını hak ediyor.
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
423
1 Barbados dolarının 2.02 Türk lirasına eşdeğer olduğu bir günde normaldir herhalde. Bazen meraktan kurları geziyorum, parası bizden değersiz ülke pek kalmamış, kalanlar da Irak gibi uzun zamandır burnu sinek kahvaltısından çıkmayan ülkeler. Lan yoksa dördüncü dünya ülkesi mi oluyoruz?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Etkileyici bir cevaptı. Ateşler içinde yanan adam ve ampül de subliminallar olsa gerek.
Ama valla ben bi şey yapmadım
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Bu gidişle 6 yı 7 yi de görür gibime geliyor da hadi hayırlısı.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Bu gidişle 6 yı 7 yi de görür gibime geliyor da hadi hayırlısı.
4'ten 5'e %25 lazımdı. Şimdi %20 artsa, 6 oldu zaten.
9'la 10 arası ne kadar düştü gözümde birden. %10 artsa yetiyor. 🤔
(Gerçekten arttı miı diye de bakayım dedim. Yok. 30 Mart'ta ne ise o. Yani tahmin edeceğiniz üzere sadece TL düşmüş. Panik yok. 😊)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay vatan hainleri sizi. 2023'te herseyin duzelecegine dair kesin bir ispat sunacagim simdi size, akliniz sasacak. Asagidaki grafigi cok dikkatli inceleyin:

Screenshot_20180409_224845.png


Gormekte oldugunuz grafik, son 5 senede, 1 TL'nin ne kadar dolar alabildigini gosteriyor. Mesela 5 sene once 1 TL 57 cent alabiliyorken, bugun 25 cent bile alamamakta. Yuzeysel bakinca kotu gozukuyor ancak daha dikkatli bakin. Farkettiyseniz grafik neredeyse lineer, yani duz bir cizgi seklinde. Peki bu ne demek? Bu cizgi bir gun x-ekseni ile kesisecek demek... Peki o zaman ne olacak biliyor musunuz? Iste cok ilginc olan da o.

Hemen kisa bir hesap yapalim. Son 5 senede 1 TL 30 cent deger kaybettigine gore, kalan 25 cent degerini de 4, bilemediniz 4.5 sene icinde kaybedecek. Yani cizgi 2023 yilina girmeden hemen once x-ekseni ile kesisecek. Yani 2023 yilina girdigimizde 1 TL tam tamina 0 dolara esit olacak! Yani dolardan bagimsizligimizi kazanacagiz! Emperyalist gucler, faiz lobisi, dolar lobisi hic bir sey yapamayacaklar, cunku ekonomimiz uzerindeki etkileri yok olmus olacak...

Seneler once 2023 yili derken aslinda bize bu mujdeyi veren hukumetimizin dahiyane ekonomi yonetiminin cok gizli plani bu olmali. Ust akil, hic beklemedigi bir anda, birdenbire karsisinda tam bagimsiz ve guclu Turkiye ile karsilasacak, akli alt-ust olacak! Ver mehteri.

Edit. Saka maka grafik harbiden lineer yaw. Hic iyi diil.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
türkiyede 140 bin milyoner, her birinin ortalama 7 milyon tl si varmış
bir hesap yaptım, bu 140 bin kişi, toplam nakit varlığının 3 te 1 ine sahip yanlış değilse
ülke uçuşa geçti, farkında değilsiniz
sadece yanlış yerden bakıyorsunuz
o 140 binin içinde olsanız şartlar harika
bir sıkıntıları var ama
bahalı ciplerinin içinden, metrobüsteki halinizi görüp üzülüyorlar
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
türkiyede 140 bin milyoner, her birinin ortalama 7 milyon tl si varmış
bir hesap yaptım, bu 140 bin kişi, toplam nakit varlığının 3 te 1 ine sahip yanlış değilse
ülke uçuşa geçti, farkında değilsiniz
sadece yanlış yerden bakıyorsunuz
o 140 binin içinde olsanız şartlar harika
bir sıkıntıları var ama
bahalı ciplerinin içinden, metrobüsteki halinizi görüp üzülüyorlar
Zenginlik önemli değil zenginleşme ivmesi önemli. Ben zenginim diyelim ama pahalılık benim zenginlesme hızımdan fazla olunca anlamı olmuyor. Ferrariye binerken bi bakıyorsun mustanga mecbur kalmışsın. Yada tersten bakalım aylık sabit bi ücretle çalışırken enflasyonun yüzde 20 olduğu bir ülkede maaşın her yıl iki katına çıksa oldukça Harika şartlarımız olabilir.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
Nasıl ki tuvaletleri 1.000.000 dan 1 yaptıysa, hesap kolay olsun diye 1€ nun 10TL olma çabası içinde çok çalışıyor devlet büyüklerimiz.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Vay vatan hainleri sizi. 2023'te herseyin duzelecegine dair kesin bir ispat sunacagim simdi size, akliniz sasacak. Asagidaki grafigi cok dikkatli inceleyin:

http://s9.postimg.org/3ojnpyrzz/Screenshot_20180409_224845.png

Gormekte oldugunuz grafik, son 5 senede, 1 TL'nin ne kadar dolar alabildigini gosteriyor. Mesela 5 sene once 1 TL 57 cent alabiliyorken, bugun 25 cent bile alamamakta. Yuzeysel bakinca kotu gozukuyor ancak daha dikkatli bakin. Farkettiyseniz grafik neredeyse lineer, yani duz bir cizgi seklinde. Peki bu ne demek? Bu cizgi bir gun x-ekseni ile kesisecek demek... Peki o zaman ne olacak biliyor musunuz? Iste cok ilginc olan da o.

Hemen kisa bir hesap yapalim. Son 5 senede 1 TL 30 cent deger kaybettigine gore, kalan 25 cent degerini de 4, bilemediniz 4.5 sene icinde kaybedecek. Yani cizgi 2023 yilina girmeden hemen once x-ekseni ile kesisecek. Yani 2023 yilina girdigimizde 1 TL tam tamina 0 dolara esit olacak! Yani dolardan bagimsizligimizi kazanacagiz! Emperyalist gucler, faiz lobisi, dolar lobisi hic bir sey yapamayacaklar, cunku ekonomimiz uzerindeki etkileri yok olmus olacak...

Seneler once 2023 yili derken aslinda bize bu mujdeyi veren hukumetimizin dahiyane ekonomi yonetiminin cok gizli plani bu olmali. Ust akil, hic beklemedigi bir anda, birdenbire karsisinda tam bagimsiz ve guclu Turkiye ile karsilasacak, akli alt-ust olacak! Ver mehteri.

Edit. Saka maka grafik harbiden lineer yaw. Hic iyi diil.

Iste büyük resim bu!
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Çok değil. 6 ay öncesinin haberi. (27.10.2017)

"Merkez Bankası'nın faiz kararından sonra yükselişe geçen dolar/TL, akşam saatlerinde 3.83'ü de aştı. Kur, haftanın son gününde 3.82 seviyelerinden seyrini sürdürüyor."

6 ayda kabaca %5 artmış.

Yani dış ticaret açığı veren (dışarıya sattığından fazlasını alan/kullanan)ülke vatandaşları olarak, hepimizin 100 lirası 95 liraya düşmüş.

Bilen zaten biliyor da, işte bilmeyene anlatır gibi düşünün siz onu.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Rekabet gücümüz artıyor. Avrupa ve Amerika çatır çatır çatlıyor. Oralardaki vatandaşlarımız da dönmek için yalvarıyor ama biz almıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst