08.03.2010 da GSR600 leniyorum :))

Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
eee hani palavramıydı???? resim resim... somut delil kanıt istiyos:queen:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Hani Resimler ???????????? Bugün ayın 10 u..
İnan motoru yıkamaya daha fırsatım olmadı. İşden kafamı kaldıramıyorum ki :pale: H.sonu bir fırsatını bulup göndermeyi düşünüyorum.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

Rabbim kaza bela vermesin. Forumdan bir çok büyüğümüzün üzücü haberlerini aldık. Her motorunu değiştiren yada yeni bir motor alan arkadaşımız için aynı duayı ediyoruz. Hayırlı sürüşler olsun hayrını gör.
Tşk ederim temennin için. Lakin bahsettiğin konunun CC ile alakası yok. Sert kullanan arkadaşlarımı tanıyorum.125 ccde de aynı idi 1000 ccde de aynı. Dolayısıyla daima full koruma ve sakin dikkatli giderim, ve genellikle otoyol ve şehirden çok kırsalı tercih ederim. Gerisi Allaha kalmış. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------

GSR'ı 10.03.2010 tarihinde doğum günümden 2 gün önce aldım. Kendime doğum günü hediyem. Leventten getirmek bana bir an hiç bitmeyecekmiş gibi geldi. Makina arıza! Avına saldırıya geçen kaplan misali :) C.tesi otoyoldan Silivri yaptık, tanrım o ne gidiş. Mükemmel ivme, atiklik, kıvraklık, yolu kavrama ve süper yakma :cherry: 2 depo gitti 4 günde, yavrum YBR ile 500 km yapar benzinciye her defasında elveda derdim, şimdi ise aboneyim :mrgreen: Ama değermi derseniz sonuna kadar. Deviller bu makinada mükemmel, özellikle tünelde :cherry: Şimdilik izlenim bu kadar, havalar ısınsın yolada gideceğim, en kısa zamanda 2mizin fotolarını da ekleyeceğim. İyi geceler, Murat ERDEM :)
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
kardeşim hayırlı olsun,güzelce motoru tanıdıktan sonra sevdiğin sevmediğin(varsa) yönlerini yazarsan detaylıca çok sevinirim bende bundan almak istiyorum inş:)
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
kardeşim hayırlı olsun,güzelce motoru tanıdıktan sonra sevdiğin sevmediğin(varsa) yönlerini yazarsan detaylıca çok sevinirim bende bundan almak istiyorum inş:)
6.000 devirden sonra aynalara bakmaya gerek yok. Çünkü aynadaki vibrasyondan arkayı göremiyorsun. Ama makinada vibrasyon yok. Nakedi sevmiyor isen bu makinaya yanaşma 150 den sonra inanılmaz bir rüzgar çarpması var, boyun fıtığı için ideal. Cam olayı bitirir esasında ama ben nakedi ve rüzgarı seviyorum. Heralde kolay kolay da coşmam. Şuanlık başka bir sıkıntısı yok. Bu arada önemli bir hatırlatma, 4 silindir 4 çocuk ona göre :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Güle güle kullan kardeş... hadi resimleri geçtik biraz motoru anlat bari :)
kaç model, kaç km, kaç TL...
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Güle güle kullan kardeş... hadi resimleri geçtik biraz motoru anlat bari :)
kaç model, kaç km, kaç TL...
2007 model, Trafiğe Mart-2008 çıkış, 10.000 kmde,Devil egzos var, Givi Koruma demiri var çok estetik, Radyotör koruma var. Durum bu. Ses,hız görüntü harika. Sürüşü çok rahat.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güle güle kullanman dileklerimle.tek kelimeyle,rüzgar sevdalıları için üretilmiş bir makine.çalışırken sesi,kükreyen aslan gibi.ben de çok memnunum.denemek için,100-110 gidince,11 lt.ile 262 km.yol yaptım.asılırsan yiyor ama hakkını da sonuna kadar veriyor.benim felsefeme göre motor sürmek,zaten rüzgarla beraber sürmektir.ayrıca sürüşte tedirginlik,stres değil,zevk alıp,tadına varmaktır.tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Gsr 600 çok tatlı bir makina Benim 1. sıramda nasip olursa bende alacam araşırıyorum.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
:)
güle güle kullanman dileklerimle.tek kelimeyle,rüzgar sevdalıları için üretilmiş bir makine.çalışırken sesi,kükreyen aslan gibi.ben de çok memnunum.denemek için,100-110 gidince,11 lt.ile 262 km.yol yaptım.asılırsan yiyor ama hakkını da sonuna kadar veriyor.benim felsefeme göre motor sürmek,zaten rüzgarla beraber sürmektir.ayrıca sürüşte tedirginlik,stres değil,zevk alıp,tadına varmaktır.tekrar hayırlı olsun.
Çok tşk ederim. Bende rüzgar konusunda sizinle aynı fikirdeyim. Yakıt konusuna gelince biraz asılıyomuyum ne benzinci ile arkadaş oldukda. Km ortalama ne yakar bilmiyorum. Motoru tanımaya henüz fırsatım olmadı. Bugün sizin GSR TR deki linkden klavuzu indirip bastırdım akşam okuyacağım. Makina her kuruşunu hakediyor, ondan şüphem yok. Selamlarımla Murat

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:48 ----------

hayırlı uğurlu olsun kardeş...
Tşkler Can.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
anlaşılan motor alınmış ancak hani fotoğrafları?

Not: cumartesi artçımla Kemer'e kadar gidip geldik full depoyu 77 km sonunda tekrar fulledim 20 tl'ye. km'de 0,260 tl yakıyor yaklaşık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah şu 4 silindir yokmu adamın aklını çeliyo.Hayırlı olsun güle güle kullan.Allah kaza bela vermesin.Adamı gaza getirir bu 4 silindir ama sen kendine hakim ol.Bu arada ybr bence garajda kalsa iyi olur.Çünkü şehir içi gezinmek istersen çok arayacaksın.Benim bir tanıdığım cbf250 satıp vfr800 almıştı.Keşke satmasaydım 250'liliği diyo.İkiside dursun kenarda
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Arkadaşlar gerçekten özür dilerim motoru alalı 1 ay oldu bi foto koyamadık. Söz h.sonu halledeceğim. Selamlar Murat
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
muart022.jpg

muart022.jpg

muart019.jpg

muart011.jpg

muart025.jpg



Şükür resimler paylaşıldı :) Tekrar hayırlı olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst