06/06/2012 Benzin İndirimi (YENİ)

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Arkadaşlar Dün Facebook'ta bir şey okudum sizinle paylaşmak istedim. Bilginize. Biraz uzun ama :)

PETROL FİYATLARI

İyi Günler,
Benzin fiyatlarının, birkaç ay içinde bugünkü seviyelerden (4,8 tl /Litre) % 20 oranında artış göstererek 5,00 TL/Litre seviyesini ulaşacağı söylenmektedir.
Fiyatların inmesini mi istiyorsunuz?
BU MÜMKÜN !
Bu nedenle harekete geçmeliyiz. HEMEN ve aklımızı kullanarak!
Geçen yıl, 'Bir gün benzin almayın!' diye boykot önerileri yapılmıştı.
Petrol şirketleri buna gülmekteydi, çünkü pazartesi günü almadığımız benzini salı günü alacağımızı biliyorlardı.
Bu onlar için küçük bir aksaklıktı ama problem olmamıştı.
Bir kişi olabilirliği yüksek bir plan oluşturdu ve
EĞER İSTERSEK GERÇEKLEŞTİREBİLİRİZ !
diye yola çıktı. Okumaya devam edin ve ikna olursanız bize katılın.
Kurşunsuz benzin'in litresi şu anda Fransa'da 2,45 TL/Litre
BU BÜTÜN PETROL DEVLERİ TARAFINDAN
SOYULDUĞUMUZUN FARKINDAYIZ DEMEKTİR.
Hatırlarmısınız, fiyatları 2 TL'ye çıkartırken dün yada petrol rezervlerin tükenmeye
başladığını söylüyorlardı. Şu anda petrol kıtlığı falan yok ve 35 yıl öncesinden daha fazlasına sahipler. O zaman petrol fiyatları 0,20 Euro/Litre idi.
Bu nedenle agresif bir yol izleyerek tüketicilerin her
zaman borsaları ve fiyatları kontrol ettiklerini
göstermemiz gerekiyor. Fiyatların düşüşe geçmesini
sağlamak için, petrol şirketlerinin en hassas oldukları
bölgelerinden vurmak gerekiyor:

BU DA ONLARIN CÜZDANINDAN DEMEKTİR!
BUNU GERÇEKLEŞTİREBİLİRİZ!
NASIL MI?
Hepimizin, araçlarımıza bağımlı olduğumuzu biliyoruz ve benzinsiz bir yere gidilemeyeceğini biliyoruz. Buna rağmen, fiyatlar üzerinde büyük
bir etki yaratabiliriz:
ORTAK HAREKET EDEREK bir FİYAT SAVAŞI başlatabiliriz!!!






Önerimiz:
Sene sonuna kadar aşağıdaki 3 petrol şirketlerinden
BENZİN ALMAYALIM:


TOTAL - SHELL - BP

(total fransız, shell ve bp ingiliz diğerleri Türk firmaları )





Bi Düşünün!
En büyük 3 petrol şirketi benzin satamadığı takdirde fiyatları zorunlu olarak düşürmek zorunda kalacak ve bu da hemen fiyat indirme savaşını tetikleyecektir.
Hedefimize ulaşabilmek için ise milyonlarca
TOTAL - SHELL - BP
müşterilerine ulaşmamız gerekiyor.
YAPILMASI GEREKEN ŞU!
Ben bu maili yaklaşık 30 kişiye gönderiyorum.
Bu gönderdiklerimden hepsi 10'ar kişiye daha gönderse 300 kişiye ulaşmış oluruz.
Bu 300 kişi ise 3.000 kişiye gönderecek....
Bi sonraki derken gönderim 3 milyon kişiye ulaşır, vs..
Hepimiz aynı gün 10'ar kişiye iletirsek, bir hafta
içinde! bu petrol devlerine savaş ilan etmiş
300 MİLYON kişi olabiliriz
EVET, KAZANABİLİRİZ, ANCAK.......
Hedefimize ulaşana kadar;
TOTAL - BP - SHELL haricindeki benzin istasyonlarından ALMALIYIZ
Bu nedenle bu e-postayı iletmenizi rica ediyoruz!

VAR MISINIZ

bu savaşı kazanmaya?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bu kadar indirim beni sevindirmekten çok tedirginleştiriyor tecavüzden önceki okşama gibi :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
spekülatif bir mesaj.
ve de yalan içerikli;
fransada 2.45 olduğu yazılan benzin 3.95 tl/lt'dir. (kaynak: http://www.energy.eu/ )

sanırsın herkes bir bize düşman
dünyanın geri kalanı da bu Türklerden hüpletilenlerle geçiniyor
kimse mevcut motor teknolojisini sorgulamıyor
savaş mı kazanmak istiyorsunuz arkadaşlar?
araba almamakla başlayın işe :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam bırakın şu facebook'ta vatan kurtarma işlerini.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben zaten o üç firmaya uğramıyorum. Genelde po dan alıyorum. Benzini miss gibi kokuyo :queen:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Heh dün depomu fulledim ya ondandır..

Du bakalım 1.5 aydır indirim indirim.. Nerden çıkacak acaba acısı.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Iste Turkiyenin en guzel tarafi , ne matemetik var ne mantik

Kis bitimi dogal gaza %25 toplamda zam yapildi.

Benzin ile dogal gaz ayni rafineriden mamul ediliyor. Dogal gaz halen zamli tarifeden verilir iken , uretim maliyeti daha pahali olan benzin ise 8 kurus daha indi.

Bu nasil bir mantiktir bilinmez.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hacım ben sırf bu yüzden faceyi kapatıyorum zaman zaman :)

Adamlar facebooktan örgütlenip mübarek'i indirdiler. Gerçi indirdilerde ne oldu amerika bindiriyor şimdi. :)

Benzin fiyatı düşmüş demek iyi hoş güzel ama ben bu işten kıllanırım arkadaş bir çapanoğlu çıkar kesin. Makarna kömür sarmayınca yeni taktikler denemek lazım tabi seçim öncesi.

Mesala bizim İzmir Büyük Şehir Belediyesi 4-5 yıldır seçim öncesi aynı taktiği uyguluyor duble yol olsa gene neyse diyecemde duble kaldırım yapmaktan bıkmadılar. Kaldırım sök kaldırım tak kaldırım sök kaldırım tak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst