05/10/2007 cuma avrupa iftar sonrası buluşması

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bugün bodrum kafe nin önünden geçtim de......hepimiz sığarmıyız oraya bana küçük biyer gibi geldi kaç kişi olduk bu arada:cyclopsan
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
tabii ya hem bizim gönlümüz geniş yoksa küçücük motorlar yerine tır veya gemi sevdalısı olurduk dimi:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gezin eğlenin bakalım helal olsun sizlere.eskişehirden herkeslere selam.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
14
evet aynen arkadaşlar nursu gelemiyor banda bildirdi bunu yayınlayalım pınarda eklemişde bende diyeyim üzerimde borcu kalmasın şimdiiiiiii ben ordayım merak yok artçım yok yanlızııım varsa artçı olmak isteyen alırım hee merak etmesin
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar günaydın
motorlarımızı akşam metronun yanındaki boş alana çekebileceğiz
ayrıca akşam 9 dan sora minibüsler olmayacağı için minibüslerin yerinede park edebiliriz
arabayla gelicek olan arkadaşlar geldiklerinde bana haber versinler cafenin yanında otomatik kapılı garaj var oraya arabaları koyabiliriz bilginize
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Aksam gorusuruz . alper benden bir istegin varmı :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Aksam gorusuruz . alper benden bir istegin varmı :)

yok kanka sağolasın:rendeer:

yerin krokiside burda arkadaşlar

bulusma02sy5.jpg


bulusma01ra9.jpg
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah alper kroki cok iyi oldu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alperm kaç sene önceki kroki o yaw bakırköy ormanlık alan gibi çıkmış millet korkcak gelmeye :cherry:

ANADOLU TARAFINDAN GELECEKLER İÇİN GÜZERGAH :queen:
bulusma02sy5jb6.jpg


ÖMÜR PLAZAYI GÖRÜNCE SAĞDAN YANYOLA GİRİCEKSİNİZ EĞER GİRİŞİ KAÇIRIRSANIZ ŞİRİNEVLERE KADAR GİTMEK ZORUNDA KALIRSINIZ :)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw kafam iyice karıştı kroki doğrumu yanlışmı ormanamı gidiyoruz anlamadım:p
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
bende geliyorum ama biras gecikmeli olcak. hala şantiyede çalışıyorum offff
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yoook bu akşama karışmama valla:)

ama sen arzula istersen bi düşünürüm siizin için:)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Guzel bir bulusma oldu. Alper kardesim hersey icin tesekkurler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst