05/10/2007 cuma avrupa iftar sonrası buluşması

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
orda motorları parkedebıleceğimiz güvenli bir yer varmı arkadaşlar...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
var var zaten sahibide motorcuymuşş...
arkadaşlar ben ortada kaldımmm:mrgreen:
gelemem yoksa:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper bari cafedekilere söylede oraya araba parkettirmesinler :) Yoksa park yeri arıcaz bide
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya alper +1 yazmışsın ama ben daha Tencere' yi ikna edemedim :salut:

ama cumaya kadar çok var daha, benim hala umudum var :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ya alper +1 yazmışsın ama ben daha Tencere' yi ikna edemedim :salut:

ama cumaya kadar çok var daha, benim hala umudum var :wiinkk:

onu düdüklü tencere yapıp kapagını kitle algel biz orda sogutur acarız patlamaz ben ne diyom ya sanki ben gelcemide :queen:ama alperler haleder
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onu düdüklü tencere yapıp kapagını kitle algel biz orda sogutur acarız patlamaz ben ne diyom ya sanki ben gelcemide :queen:ama alperler haleder


o gelir abi ya gelmesi lazım yani beni kırmaz diye düşünüyorum :silent:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
döverim öyle tencereyi :queen:

Görücez.. :cherry: ::whip::


Ümit ımmmm yakıştımı hiç sana...::yanliss: :mrgreen:

Valla yakışmadı.. İstanbul MT toplanıyor üstelik cuma akşamı gelmezsem olmaz dimi :cat:


onu düdüklü tencere yapıp kapagını kitle algel biz orda sogutur acarız patlamaz ben ne diyom ya sanki ben gelcemide :queen:ama alperler haleder

Halis abi bu sözler üzerine kalkıp gelmen sağlığın açısından kaygı verici bi durum olur.. :bounce:


o gelir abi ya gelmesi lazım yani beni kırmaz diye düşünüyorum :silent:

Milletin dövmesine gerek kalmadı.. İndirici darbeler bu taraftan geldi ::huuuh::::xs22::


Alper gelmeye çalışıcam.. Sen şimdilik beni fasulyeden yaz :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Görücez.. :cherry: ::whip::




Valla yakışmadı.. İstanbul MT toplanıyor üstelik cuma akşamı gelmezsem olmaz dimi :cat:




Halis abi bu sözler üzerine kalkıp gelmen sağlığın açısından kaygı verici bi durum olur.. :bounce:




Milletin dövmesine gerek kalmadı.. İndirici darbeler bu taraftan geldi ::huuuh::::xs22::


Alper gelmeye çalışıcam.. Sen şimdilik beni fasulyeden yaz :mrgreen:

iyi o zaman ben iki adet beyzbol sopası ayarlayayım
BB birlikte döversiniz beni gelirsem eger tabi :queen::queen:

hani bir ata sözü var yemek buldun ye dayak buldun kaç :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
cuma ya geliyorum inşallah benide yazarmısınız. beylikdüzünden 1 saatte gelirim yani iftara yetişirim gibi 6 ya doğru çıkıyorum işten çünkü::dpac::
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
14
bende oradayım hee buda gerçekten tanışma olur son sürat oradayız inşallah
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Arkadaşlar malesef ben gelemiyorum.Cuma başka bir iş çıktı.Başka bir zaman görüşürüz inşallah...
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
süper olurdu.gelmeyi cok isterdım hem sızlerle tanısmak ıcın hemde eve oturdugum yere acayıp yakın.bosa atsam orda olurum fakat her zaman oldugu gibi katılmak ıstedıgım organızasyon gunlerı hep aksamcı oldugum gunlere denk gelıyor:salut:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
günaydın arkadaşlar malum akşamları nete giremediğim için listeyi az önce güncelledim :cat:
kaaria arkadaşımız dayak yeme olayını bir dahaki buluşmaya bırakmış kendisiyle sora ilgilenicez:cherry:
tugce arkadaşımız hala artçı olacağı bi motor bulamadı sanırım:mrgreen:
centilmen motorcular bekliyoruz tugce için (taksim yada mecidiyeköye kadar gelebilir kendisi oralardan kimse alamaz mı acaba)
evet kayıtlarımız bugünde dewam ediyor sohbetimizde buyrun başlayın bakalım:wiinkk::queen:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
14
bende geliyorum ben nursuyu alacaktım oda gelemiyor sanırım şimdi artçım yok tugçeyi alırımda o korkar arkamda sanırsam yaa (oda diyormuş senlen gelen kim :) )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst