arkadaşlar günaydın
motorlarımızı akşam metronun yanındaki boş alana çekebileceğiz
ayrıca akşam 9 dan sora minibüsler olmayacağı için minibüslerin yerinede park edebiliriz
arabayla gelicek olan arkadaşlar geldiklerinde bana haber versinler cafenin yanında otomatik kapılı garaj var oraya arabaları koyabiliriz bilginize