05/10/2007 cuma avrupa iftar sonrası buluşması

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
alperim iftara işten 6 bucukta çıkıyorum yetişemem:pr: erkende çıkamam işten gelmeyi
aranızda olmayı çok isterdim önceki iftarada katılamdım :pale:kısmet değilmiş size
iyi iftarlar şimdiden.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bende geliyorum ben nursuyu alacaktım oda gelemiyor sanırım şimdi artçım yok tugçeyi alırımda o korkar arkamda sanırsam yaa (oda diyormuş senlen gelen kim :) )

tugçenin korkcağını sanmam ama sen özelden irtibata geç bence:cat:
ayrıca nursuyu da maşallah herkes alıcam diyo bakalım kim alıp gelcek :queen::queen:

alperim iftara işten 6 bucukta çıkıyorum yetişemem:pr: erkende çıkamam işten gelmeyi
aranızda olmayı çok isterdim önceki iftarada katılamdım :pale:kısmet değilmiş size
iyi iftarlar şimdiden.

sağol kardeş inş. başka buluşmada görüşürüz sen resimlerle idare et gene:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
14
abi açık ve net anlaştık ben nursu yu alıyorum o korkmayacagını idda etti bi çıtır gaz çekecegiz orda oluruz hemencecik :) şimdiden süper olacakkkk sanırsam tanışalım yaa kış da geliyor ben teyid aldım abim nursu benimle geliyooooooooooooooooooooor
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Alper nursu(Nursen) Ankara'ya gideceği için gelemiyor. Herkesten özür diliyor şirket gönderdiği için gitmek mecburiyetinde olduğunu belirtiyor.
Bende dediğim gibi cuma şirketin iftarı var. Gelirim dedim ama iftarın ne zmaan biteceğini neler yapılacağını henüz şirkete gitmediğim için bilmiyorum. Yarın işe gittiğimde netleşicek ben sana haber ederim ona göre gelebilirim ya da gelemem..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
alper ben de gelirim belki biliorum orayi ama belki yazma yani hemen:p
gelirsem kapisirik bilardoda:p
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar iftara yetisemem diye gelmemezlik yapmayin zaten adi ustunde iftar sonrasi bulusma.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
alper ben de gelirim belki biliorum orayi ama belki yazma yani hemen:p
gelirsem kapisirik bilardoda:p

vallahi fark etmez bilardo langırt king ihale batak poker :p biz bu oyunlar üzerine ünide mastır yaptık :) az pahalıya mal oldu ama bitirdik sonunda :)

bu arada hangi alper ya ortalık karıştı galiba :) :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
tamam bitmiştir olay necdet abi yetişti imdadıma zati kıyak adam ben hemen anladım:):cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuh fiyatlara bak siz bana parları verin ben size burdan ne isterseniz yarı fiyatına alıverem 1 teneke cola 2 ytl yuh bisde 1 ytl sucuklu tost 1.5 ytl 75 kurusuda var ama icindeki sucukmu belli degil :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o sucukta vardır bişi:)........

hic suphesiz sucuk olsa bu kdr ucuz olmazdı :queen: icindekinin sucuk olmadıgını bile bile yiyen bircok insan var bende yedim bi kere mecburiyetten param yoktu :salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yuh fiyatlara bak siz bana parları verin ben size burdan ne isterseniz yarı fiyatına alıverem 1 teneke cola 2 ytl yuh bisde 1 ytl sucuklu tost 1.5 ytl 75 kurusuda var ama icindeki sucukmu belli degil :cherry:

vala haklısın sucukmu değilmi yedikten sonra anlaşılır:queen::p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
olur o kadar arada sırada :mrgreen:

neyse yarınki buluşmada görüşürüz arkadaşlar:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bulusun bakalim ben oss le ugrasiyom su uniyi bi kazansam her yeri gezmeyi dusunuyom dunya bana dar gelir uzaya acılmayı dusunuyom :cherry::cherry:size ii eglenceler dilerim :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
sen kazan sana bşarılar ama kolay olmicak işin kazandıktan sonra ben bunu yeni anladım:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen kazan sana bşarılar ama kolay olmicak işin kazandıktan sonra ben bunu yeni anladım:)

ben kazandıktan sonra yan gelip yatmayı dusunuyodum yaw tabi motorun ustunde :p abim liseden daha kolay dedi gecenlerde sanamı inanem onamı aslında bolume gore degisir kimine zor kimine kolay gelir :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst