ya alper +1 yazmışsın ama ben daha Tencere' yi ikna edemedim :salut:
ama cumaya kadar çok var daha, benim hala umudum var :wiinkk:
onu düdüklü tencere yapıp kapagını kitle algel biz orda sogutur acarız patlamaz ben ne diyom ya sanki ben gelcemide :queen:ama alperler haleder
ben yazdım zatem seni
gelmezsen beyzbol sopalı dayak var sölimmm:queen::queen:
o gelir abi ya gelmesi lazım yani beni kırmaz diye düşünüyorum :silent:
döverim öyle tencereyi :queen:
Ümit ımmmm yakıştımı hiç sana...::yanliss: :mrgreen:
onu düdüklü tencere yapıp kapagını kitle algel biz orda sogutur acarız patlamaz ben ne diyom ya sanki ben gelcemide :queen:ama alperler haleder
o gelir abi ya gelmesi lazım yani beni kırmaz diye düşünüyorum :silent:
Görücez.. :cherry: ::whip::
Valla yakışmadı.. İstanbul MT toplanıyor üstelik cuma akşamı gelmezsem olmaz dimi :cat:
Halis abi bu sözler üzerine kalkıp gelmen sağlığın açısından kaygı verici bi durum olur.. :bounce:
Milletin dövmesine gerek kalmadı.. İndirici darbeler bu taraftan geldi ::huuuh::::xs22::
Alper gelmeye çalışıcam.. Sen şimdilik beni fasulyeden yaz :mrgreen:
ben nolca..................