Alper'im motorumu sattım ama yinede gelmek için şartları zorlayacağım...:wiinkk: ne de olsa bizim mekan sayılır oralar...:cherry:
KAARİA;825139' Alıntı:Sattığına sevindim umarım istediğin motoru alırsın.Hayırlı olsun...
Fiyatlar güzelmiş mekan sahibi Cüneyti fazla hırpalamadın umarım
Alper iftarada oraya gitsek?
e biz de miocan la ikimiz geliyoruzçünkü Tencere gelmiyor
![]()
döverim öyle tencereyi :queen:
e biz de miocan la ikimiz geliyoruzçünkü Tencere gelmiyor
![]()
Ümit ımmmm yakıştımı hiç sana...::yanliss: :mrgreen:
silah1 de dövülcek not alalım:mrgreen:
ben beni dövcekler için beyzbol sopası getireyim o zaman şöyle iyi bir dayak yemeye ihtiyacım var :queen::queen:
Arkadaşlar ben de gelmek isterim ama siz motorlu ben de yok moralim bozuluyor teselli edecekseniz geliyim :salut:
necdet hocam perpadan çıkıcam ben dilersen beraber gidebiliriz. Ama dönüşte gelemem bahçelievlerde oturuyorum :cherry:
hm olur dönüş önemli değil zaten msn eklicem seni konuşuruz![]()