05/10/2007 cuma avrupa iftar sonrası buluşması

Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e biz de miocan la ikimiz geliyoruz :) çünkü Tencere gelmiyor :(
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
KAARİA;825139' Alıntı:
Sattığına sevindim umarım istediğin motoru alırsın.Hayırlı olsun...

Sağol kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim...hayırlısı olsun herşeyin...:cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Ben gelemiycem büyük ihtimal ama biliyon alpero süprizlere açık bir yapım var baskın var diyebilirim
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Fiyatlar güzelmiş mekan sahibi Cüneyti fazla hırpalamadın umarım :)
Alper iftarada oraya gitsek?

yaw ben iftarımı orda açıcam cuma günü herhalde
ama iftar saati yemekleri yetiştiremiyo bunlar :mrgreen:
biraz bekliyosun yemekler pişsin diye hehehe:mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
42
Avrupa dedinde bende bizim buralara (Almanyaya) geleceginizi sandim.
Neyse ben seneye geleyim öyleyse :))
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Arkadaşlar ben de gelmek isterim ama siz motorlu ben de yok moralim bozuluyor teselli edecekseniz geliyim :salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw bende gelim ama mekan aramak beni sarhoş ediyor yokmu kağıthaneden veya mecidiyeköyden giden :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet hocam perpadan çıkıcam ben dilersen beraber gidebiliriz. Ama dönüşte gelemem bahçelievlerde oturuyorum :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
alpeer beni de yaz ama pınarla gelemezzsem beni alıp bırakcak varmı yine sorun aaa:)
yakınınızza gelirim:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst