- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 317
- Konu Yazar
- #1
evetttt günlerden cumartesi olmuştu ve biz bu yanan kavurucu sıcakta ateşle dans edip giydik elbiselerimiz bastık marşa ve kardeş sitenin düzenlediği bolu gezisine katılmak için ben (berk) ve varol kardeşim turgut abi (mutlu emlak) düştük akşam makşam demeden boluya doğru yola aman allahım ne büyük bir tören işte bizler

resimler daha çokk aşağıda bunlar benden


işte mekanımız arkadaşlar

çadırlarımızı kurduk bu gördüğünüz sabah ki resimlerdir kafanız karışmasın biz gece 22 30 da mekana ulaştık

manzara dehşet yanlız aklınızda bulunsun diye söylüyorum gece konaklıyacaksanız yanıza mutlaka uyku tulumu alın rakım yüksek biz 20 km tırmandık çünkü ayazım anacım deyip tir tir olursunuz biz bu afetzedelerdeniz

turumuz devam ederken bizde bu yapay göl çevresindeki köy hizmetlerinin yapmış oldugu bu ağaç mendirekte etrafı seyredip temiz oksijen depoladık bol bol


evet ordan ayrılık dostlardan ve direkt abanta geçtik etraf yanıyor ve bizden yanıyoruz dedik mekana çektik ve manzaraya daldık resimler asıl geliyor
coming soon

resimler daha çokk aşağıda bunlar benden


işte mekanımız arkadaşlar

çadırlarımızı kurduk bu gördüğünüz sabah ki resimlerdir kafanız karışmasın biz gece 22 30 da mekana ulaştık

manzara dehşet yanlız aklınızda bulunsun diye söylüyorum gece konaklıyacaksanız yanıza mutlaka uyku tulumu alın rakım yüksek biz 20 km tırmandık çünkü ayazım anacım deyip tir tir olursunuz biz bu afetzedelerdeniz

turumuz devam ederken bizde bu yapay göl çevresindeki köy hizmetlerinin yapmış oldugu bu ağaç mendirekte etrafı seyredip temiz oksijen depoladık bol bol


evet ordan ayrılık dostlardan ve direkt abanta geçtik etraf yanıyor ve bizden yanıyoruz dedik mekana çektik ve manzaraya daldık resimler asıl geliyor
coming soon


















































