05-06 ağustos 06 bolu kartalkaya abant gezisi

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
evetttt günlerden cumartesi olmuştu ve biz bu yanan kavurucu sıcakta ateşle dans edip giydik elbiselerimiz bastık marşa ve kardeş sitenin düzenlediği bolu gezisine katılmak için ben (berk) ve varol kardeşim turgut abi (mutlu emlak) düştük akşam makşam demeden boluya doğru yola aman allahım ne büyük bir tören işte bizler

resimler daha çokk aşağıda bunlar benden


işte mekanımız arkadaşlar

çadırlarımızı kurduk bu gördüğünüz sabah ki resimlerdir kafanız karışmasın biz gece 22 30 da mekana ulaştık

manzara dehşet yanlız aklınızda bulunsun diye söylüyorum gece konaklıyacaksanız yanıza mutlaka uyku tulumu alın rakım yüksek biz 20 km tırmandık çünkü ayazım anacım deyip tir tir olursunuz biz bu afetzedelerdeniz

turumuz devam ederken bizde bu yapay göl çevresindeki köy hizmetlerinin yapmış oldugu bu ağaç mendirekte etrafı seyredip temiz oksijen depoladık bol bol


evet ordan ayrılık dostlardan ve direkt abanta geçtik etraf yanıyor ve bizden yanıyoruz dedik mekana çektik ve manzaraya daldık resimler asıl geliyor
coming soon
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Way kardeşlerim way helal olsun size güzel yol yapmışsınız kıskandım...:cat: :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Şu Abant'ın yazı ayrı, kışı ayrı güzel. Bana göre bu aylarda değilde daha çok sonbaharda gidilmesi gereken bir yer burası. Diğer resimleri de sabırsızlıkla bekliyoruz.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
birkaç tane daha ilave edecem gerisi yine geliyor

bu alanın adı sarıalan diye geçiyor gitmek isteyenlere duyurulur


sabah kahvaltı harikaydı bal kaymak ohhhhh daha neler de nelr ben sag köşede kalmışım gördüm kendimi tamamdır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah memleketim ahh..
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
bendeki fotolarda bunlar boyutları büyük olduğundan anca küçültebildim
berk saol kardeşim güzel bir geziydiii şaka maka 600 km yol yapmışızzz

yola çıktıkkk


hedefimize vardık ve ateşin karşısında yerimizi aldık süper evadan arkadaşlar çok ilgi
alaka gösterdi sağolsunlarrr

çadırı kurmaya başladık iki dakkada kurduk

sabah nereye geldiğimizide merak ediyorum







berk hala uyuyorrrr

çaylar yapılmaya başlandı semaverlerle

berk uyanabildi



berk bi başladı msj laşmaya kızlarla ??

[img=http://img88.imageshack.us/img88/5923/s5000088tp9.th.jpg]






sabah kahvaltıda sucuklu yumurtaa


boludan inince motor temizliği


ve abanttaki gezintimizzz
berkle orada kesemize uygun bi ev bulduk ve hemen pazarlığımızı
yapıp aldık nasıl????









harika bir geziydiii
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
ben bir slayt yapayım


eee ortam var ortam gelmeyen yandı sanmasın daha gezecek çok yer varrr...



işte maceranın resmi






işte daha maceralar devam edecek hepberaber tabiiii sevgiler

alonso sen çattla ben sana demiştimmmmm
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst