Ayyyyyyyyyyyyyyy ne güzel yaaaaaaaaaaa, kankam da gelecek mi :silent:
Mersin de Fatoş da varale: Bende geliyim mi
:mrgreen:
Hadi iyi eğlenmeler, dikkatli olun :cat: :rendeer:
tabii ki kankan da gitcek :wiinkk: hatta gitti, geldi :mrgreen:
kankim aslında gelebilirdin beee, antalyaya çok az kalmıştı, biz oraya gelmeyi bile düşündük bi ara :mrgreen:
bu arada fatoş aynı zamanda adanada ama sadece ghostrider'a gittiğimizde katıldı aramıza, bazende kulüpte denk gelirse görüoz, kaçak yani kendileri![]()
ilk defa bi gezi fotografsız kaldı![]()