04.03.2007 Mesin MT Adana MT yatılı gezi

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
83
Bu hafta sonu Mersin MT olarak Adana MT'yi misafir edeceğiz.
Mersin'e yaklaşık olarak 150 km uzaklıkta ahşap evlerde mükemmel bir hafta sonu bizleri bekliyor.
Gelmek isteyen arkadaşlar lütfen benimle irtibata geçsin
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
İnşallah güzel bir gezi olacak. Cumartesi görüşürüz Alper.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ayyyyyyyyyyyyyyy ne güzel yaaaaaaaaaaa, kankam da gelecek mi :silent:
Mersin de Fatoş da var :pale: Bende geliyim mi :p :mrgreen:
Hadi iyi eğlenmeler, dikkatli olun :cat: :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
tüm arkadaşlara iyi eğlenceler
herkeze selam ve sevgilerimi iletirim.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ii eğlenceler

hepinize iyi eğlenceler.. eminim cok güzel bir gezi olacak... katılmak isterdim ama.. motorum malüm.. herkese selamlar..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bencede güzel bir gezi olacak yatılı olması ayrı bir tat katacak bence ..tüm motorcu dostlarımı gözlerinden öperim
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Ayyyyyyyyyyyyyyy ne güzel yaaaaaaaaaaa, kankam da gelecek mi :silent:
Mersin de Fatoş da var :pale: Bende geliyim mi :p :mrgreen:
Hadi iyi eğlenmeler, dikkatli olun :cat: :rendeer:

tabii ki kankan da gitcek :wiinkk: hatta gitti, geldi :mrgreen:

kankim aslında gelebilirdin beee, antalyaya çok az kalmıştı, biz oraya gelmeyi bile düşündük bi ara :mrgreen:

bu arada fatoş aynı zamanda adanada ama sadece ghostrider'a gittiğimizde katıldı aramıza, bazende kulüpte denk gelirse görüoz, kaçak yani kendileri :)
 
Katılım
12 Şub 2007
Mesajlar
27
çok güzel ve eğleceli bir geziydi katılan herkese teşekkürler
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tabii ki kankan da gitcek :wiinkk: hatta gitti, geldi :mrgreen:

kankim aslında gelebilirdin beee, antalyaya çok az kalmıştı, biz oraya gelmeyi bile düşündük bi ara :mrgreen:

bu arada fatoş aynı zamanda adanada ama sadece ghostrider'a gittiğimizde katıldı aramıza, bazende kulüpte denk gelirse görüoz, kaçak yani kendileri :)


Eee hani resimler yahu :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
katılmayanlara nie teşekkür yok alper.....
gelemesekte kalbimiz sizinle atıyodu:p
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tubiş.. Burcu haklı ben kaçağım(kaçığım) biraz... :queen:
şu Adana Mersin arası git gel beni mahfediyor... :pale:
etkinlikleri karıçıyorum.. haftasonları da kursum var.. :farao:
fırsat buldukça kulübe gitmeye çalışıyorum.. :)
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
işte beklediğim gezi hafta sonu denizliye geçtiğim için gelemedim resimler nerde yaaa en azından zipleyip mail atın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst