03.09.2008 çarşamba akşamı saat 8:30 ta kaza

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haydaaa :cyclopsan Her toplaşma öncesi ya da sonrası kaza farz oldu sanki töbe töbee :pale: Çok geçmiş olsun umarım dediğin gibi önemli bişii yoktur :pale:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
offf ya...
geçmiş olsun yusuf umarım iyisindir. en kötü kazan bu olur inşallah...
yusufun telefonunu bilen varsa bana özelden yazabilirmi?

verdim gitti buluşma gerine gelmeden 10 dakka sonra cıkıyorum abi dedi gelmedi dedik sonra gelicek heralde geçmiş olsun kardeşim :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haber alınca bize de sölersin herhalde :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
geçmiş olsun sllsh beterinden korusun :p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Kaza haberi okumaktan o kadar çok sıkıldım ki... Umarım bu son olur.

Çok geçmiş olsun arkadaşım. Tez zamanda iyileş, acil şifalar... :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
az önce konuştum yusufla.
bizimkilerle toplanıp çay içiceklerdi yola çıkmış tranvay yolunda dönüş olmıyan bi noktada araç u dönüşü yapmış yusufta araca patlamış.
motor dagılmış araç çökmüş..
neyse yusuf iyi. kırık çıkık yok.. liflerde zedelenme vucudunda yaralar (sanırım yanmış) var. çok agrısı oldugu sesinden belliydi zaten bikaç gün yatıcak sonra inşallah tekrar bizimle olucak...
tekrar geçmiş olsun yusuf Allah seni ve hepimizi beterinden korusun
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Hay allah ise baksen , yusuf cok gecmis olsun arkadasim bir an once aramiza donmen dilekleri ile.
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
57
Hepinizden Allah razı olsun Dün atLattığım kaza'da kafamda Lazer vardı kafam yere vurdu ama kaskta bişey yok :p 2 metre havalanıp tam 7 metre sürüklenmişim .. kollarımda ve bacak ayaklarımda ezilme zedelenme gibi ağrılar var Allah beterinden korusun .. olayda şöyle oldu Gürkan abimi aradım dedim abi ben 5-10 dk sora cıkıorum yanına geliorum neyse yola cıktım sakkincene geliodum kaskım takılı deildi 50 -100 metre gittim sora taktım . neyse düz giderken tranvay yolunda yeşil ışıktan geçtikten hemen sora bnm şeridime karşıdan gelen araç U dönüşü yapar yapmaz ne fren mesafem kaldı nede motordan atlayıp kendimi kurtarma vurmamla bayılmısım gözümü açtım ambulan kapadım açtım hastanedeyim abimi aramıslar butun akrabalarım gelmiş.. Şuan da iyim ilaç kullanıorum krem falan var butungun yatıyorum hepinize teşşekür ederim herşey için Allah razı olsun . (motorun durumu pert üzülmeyin karsı taraf masrafları ödicekmis :salut: ) ...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
üzdün bizi be kocum tekrar geçmiş olsun bir an önce sağlık sıhhat inş:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
geçmiş olsun vallahi.. acıkcası şu " kafa kafaya " çarpma mevzusu aklımı karıştırdı biraz.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
neyttin yusufum ya :) çok çok geçmiş olsun yusufum çabuk toparlan bak bidahaki buluşmaya yetişcen sözmü :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
demek bu siteyi yaz sonları takip etmemek lazım bu kadar cok kaza okumak fazla geldi artık. Gecmiş olsun yaralar da kolay iyileşsin motoruna da bi an evvel kavuşmanı dilerim.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Ucuz atlatılmış olması sevindirici. Biran önce toparlanması dileğimle arkadaşımızın...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Büyük geçmiş olsun kardeşim.Allah tan acil şifalar dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst