offf ya...
geçmiş olsun yusuf umarım iyisindir. en kötü kazan bu olur inşallah...
yusufun telefonunu bilen varsa bana özelden yazabilirmi?
verdim gitti buluşma gerine gelmeden 10 dakka sonra cıkıyorum abi dedi gelmedi dedik sonra gelicek heralde geçmiş olsun kardeşim :rendeer::rendeer::rendeer: