03/07/2007 Kaza Yaptim..

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Emre'ye tekrar geçmiş olsun. giymiş olduğu korumalar kazayı en hafif şekilde atlatmasına yardımcı oldu. olay yerinde motorcu arkadaşları sırayla aramaya başladı, ilgiden okadar memnunduki omuzunun ağrısını unuttu. umarım bir an önce sağlığını kavuşur ve yollara geri döner.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun kardeş
allahtan sana fazla bişi olmamış
çok üzüldüm düşenin halinden düşen anlarmış derler doğru walla
inş. son kazan olur
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Emre kardeşim,
Çok geçmiş olsun. Allah daha büyük kazalardan korusun. Kesin nazar değdi sana. Aman dikkat et kendine kardeşim.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dreamdark :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Geçmiş olsun dostum ,kazanın olduğu yerin konumuna göre bin kez geçmiş olsun ,sağ kolu kullanamamayı bilmem mi ,benimki 45 gün sarılı kalmıştı,bu yüzden artık sol kolumun ve elimin yapabilecekleri daha fazla, yazı bile yazıyorum:cyclopsan

Dilerim son kazandır ve uzak bir anı olarak kalır,sağlıcakla,,,
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
çok geçmiş olsun ..allah beterınden korusun ..abi bi garip sevındır verılmıs sadakan varmıs ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim büyük büyükgecmiş olsun bir motor kullanıcısı olarak ne kadar dikkatli olmam gerektiğini çok daha iyi anladım. en yakın zamanda tekrar trafiğe dönmen dileği ile...

bu sıcakta korumaları taktığın ve hala aramızda olduğn icinde kucak dolusu sevgiler :rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun arkadaşım,
senin yaşadığın acı tecrübe sitede bulunan hepimize ders oluyor:cat:

En kısa zamanda iyileşerek aramıza dönersin işallah:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
cok gecmiş olsun arkadasım.allah daha beterinden korusun artık
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin. Verilmiş adakan varmış ki Allah sevenlerine bağışlamış. Tez zamanda iyileşmen dileğiyle.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gecmiş olsun allah beterinden korusun mal yerine gelir cana birşey olmasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst