02.07.2011 de ehliyet sınavına girecekler . Hazırmısınız ?

Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
bende yarın sınava girecem b sınıfı için ilk yardımdan korkum yok kendim saglık memuruyum ama trafik biraz korkutuo..önceki testlerden beya soru çözecemm.şimdi sinava girecegım okula bakacam nerde die.. bütün derslerden geçeçersem agustosta a2 için sınava girecem sadece motordan ..kurs agustostaki a2 sınavına yetşmek zor olabilir dedi.ama belli olmaz belki yetişebilirsinde dediler. bakalım hayırlısı..herkese basarılar
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
bende yarın sınava girecem b sınıfı için ilk yardımdan korkum yok kendim saglık memuruyum ama trafik biraz korkutuo..önceki testlerden beya soru çözecemm.şimdi sinava girecegım okula bakacam nerde die.. bütün derslerden geçeçersem agustosta a2 için sınava girecem sadece motordan ..kurs agustostaki a2 sınavına yetşmek zor olabilir dedi.ama belli olmaz belki yetişebilirsinde dediler. bakalım hayırlısı..herkese basarılar

yetişirsin hocam sorun olmaz. vitesli bi makine kullanmayı biliyorsan cok kolay gecersin . bilmiyosanda biraz vaktini ayırıp ögrenirsen tmmdır
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
valla hocam ben scooter kullanıyorum vitesli makina hiç kullanmadım kullanmayı bilmiyorumda ne yapacam bilmiom valla..insallah sürücü kursunda scooter kullandırırlar
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
valla hocam ben scooter kullanıyorum vitesli makina hiç kullanmadım kullanmayı bilmiyorumda ne yapacam bilmiom valla..insallah sürücü kursunda scooter kullandırırlar

cok zor bi ihtimal scooteri vereceklerini sanmıyorum. ama vitesliyide 2 -3 saat pratikle kaparsın hocam . rahat ol .
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
28
bende sınava gireceğim yarın. önceden b ehliyeti aldığımdan sadece motor'dan gireceğim. geçmiş yıllar sorularını çözerseniz -ki internette bolca var- rahatça geçersiniz. benim tek derdim beklemek. vakit geçmiyor bir türlü ehliyeti alacağım günün gelmesine kadar. bir ömür gibi geçiyor vakit. motor parası hazır alıcam ama sırf ehliyet yüzünden alamıyorum. almak istemiyorum dayanamam sürerim, ceza yerim diye.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
sınava saat bile getirilmeyecekmişş.telefon dahi giderken yanınıza almayın sonra orda zorluk çekmeyiniz:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
şimdi aradım sürücü kursunu viteslimi kullandırıosunuz die sordum.yok scooter kullandırıyoruz dedilerr.çok rahatladımmm :)

cok iyimiş hocam . bize honda cgl 125 verecekler :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:18 ----------

bende sınava gireceğim yarın. önceden b ehliyeti aldığımdan sadece motor'dan gireceğim. geçmiş yıllar sorularını çözerseniz -ki internette bolca var- rahatça geçersiniz. benim tek derdim beklemek. vakit geçmiyor bir türlü ehliyeti alacağım günün gelmesine kadar. bir ömür gibi geçiyor vakit. motor parası hazır alıcam ama sırf ehliyet yüzünden alamıyorum. almak istemiyorum dayanamam sürerim, ceza yerim diye.

hocam sıfır alacaksan al :) o sana gelene kadar sen zaten ehliyetini almış olursun .
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
28
hocam sıfır alacaksan al :) o sana gelene kadar sen zaten ehliyetini almış olursun .

ikinci el alacağım usta o yüzden şimdi almayayım diyorum. sıfır alacak olsam bende dediğin gibi yapardım. :)
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
şimdi abes olucak ama yarın ben sınava motorumla gitmeyi planlıyorum :mrgreen: eğer anahtar falan almıyolarsa sınava neriye bırakıcam anahtarları acaba sınavlarda nasıl oluyor? ben 4 5 yıldır girmedim böyle milli eğitimin sınavına ? hani bi emanet gibi birşey varmı ?
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
şimdi abes olucak ama yarın ben sınava motorumla gitmeyi planlıyorum :mrgreen: eğer anahtar falan almıyolarsa sınava neriye bırakıcam anahtarları acaba sınavlarda nasıl oluyor? ben 4 5 yıldır girmedim böyle milli eğitimin sınavına ? hani bi emanet gibi birşey varmı ?


hocam bende bilmiyom bu ne arkadas telefon yok anahtar yok . sanki savaşa gidiyoz altı üstü bı sanav olup cıkacaz . okulu başlarınıa yıkacak degiliz ya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:15 ----------

beyler benim sınav yeri uzak oldugu icin şimdiden cıkıyorum anca yetişirim . hadi herkese rabbim kolaylık versin allaha emanet olun .
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
bende b var a2 de var bugünde e ehliyet için sadece motordan sınava giricem :) a2 direksiyon sınavını iyi hatırlıyorum 300 metre gidip geri gelmiş motordan hiç aşağı inmeden imza atıp evimize gitmiştik :) çok basitti yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst