- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
tüh ya o gün bende geliyodum ama erken dağılmışsınız yetişemedim... Gurubun en yeni üyelerinden biri olarak her buluşmaya atlamak geliyo içimden tabi ama avrupa yakasında oturup arabayla gelmeye çalışınca yetişemeyebiliyorum) bi dahakine bende katılcam işallah
![]()
aa--aa avrupa yakasından mt servisleri kalkıyor her toplantıya haberin yok mu :silent: