01 Kasım 2008 MT Caddebostan Buluşması - Fotograflar

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tüh ya o gün bende geliyodum ama erken dağılmışsınız yetişemedim... Gurubun en yeni üyelerinden biri olarak her buluşmaya atlamak geliyo içimden tabi ama avrupa yakasında oturup arabayla gelmeye çalışınca yetişemeyebiliyorum :)) bi dahakine bende katılcam işallah :)

aa--aa avrupa yakasından mt servisleri kalkıyor her toplantıya haberin yok mu :silent:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
aa--aa avrupa yakasından mt servisleri kalkıyor her toplantıya haberin yok mu :silent:

Hadi ordan servis kalkıyomus :) Motorla gidicek durumda olsam servise ne gerek var atlarım ninjetime gelirim... Ama üzerinize afiyet 29 Ekim buluşmasnda manyak gibi üşüdüğüm için çok fena grip oldum o yüzden arabayla gelme durumunda kaldım. Yahu görüyosunuz hasta hasta gelmeye çalıştım ne kadar katılımcı bi üyeyim :) Ama kısmet değilmiş...

şşşşt makara yapma bakiiimmm arkadaşımla hem senin izmir mt de pek hareket yok galiba paso istanbulu takip ediyorsun....


Canım ya çok saol koru beni :) Yeniyim die neler yapıyo bana bak :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
motorcu dediğin soğuk havalarda da üşüse bile motorundan vaz geçip 4 tekere binmez ihanet etmez 2 tekere:p şaka maka arabamı alıp trafikte stress olmaktansa üşümeyi tercih ediorum...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Valla son 2 senedir gribim ben. Normal midir doktor bey? :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Adanalıları cok fena madara etmişim be simdi gorunce acıdım keske bu kadar pert etmeseydim :p
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
Bir buluşma daha kaçırmışız. Bu gidişle atacaksınız beni aranızdan. Keşke bir mesaj ataydınız ya:(
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
tüh ya o gün bende geliyodum ama erken dağılmışsınız yetişemedim... Gurubun en yeni üyelerinden biri olarak her buluşmaya atlamak geliyo içimden tabi ama avrupa yakasında oturup arabayla gelmeye çalışınca yetişemeyebiliyorum :)) bi dahakine bende katılcam işallah :)
erken derken? biz 1 e kadar ordaydık :)
bu ekip yaparda kötü birşey çıkarmı eminim (M ün ) yeter tek başına tek kişilik ordu değilmi o ?
yeterim abi aslında da bu adanalılara (tequ&mck) güç yetiremedim şirden yiye yiye yarma gibi olmuşalr :p
Emin her ne kadar favorim olsa da Atilla ve M.Ali başı çektiler. :)
beni tek geç süpriz yaz tekere al :mrgreen:
Bir buluşma daha kaçırmışız. Bu gidişle atacaksınız beni aranızdan. Keşke bir mesaj ataydınız ya:(
abi telefonun olsaydı arardım valla :pale:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
٩(●̮̮̃•̃)۶Mali ٩(-̮̮̃-̃)۶ Pıstafa ٩(͡๏̯͡๏)۶ Emin :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sus erhan sus bizi rezil ettin adanaya .. o 5 ytl nasıl çıkmaz cebinden yaaaa.................
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
sus erhan sus bizi rezil ettin adanaya .. o 5 ytl nasıl çıkmaz cebinden yaaaa.................

Allah'ın cakma motorcusu senin terbiyesizligin :)
Adamlar gelir gelmez arazi oldunuz yanımda :)
Benim uzerimde bozuk yoktu veremedim o yuzden ya sen ?
Sen birde ustune adamlardan para istedin yuzsuz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst